Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@14:58:31 GMT

واکنش پلوسی به اقدام ترامپ در انتخاب ویتاکر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۱۱۱۵

واکنش پلوسی به اقدام ترامپ در انتخاب ویتاکر

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از گاردین، نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: انتخاب «متیو ویتاکر» از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، به عنوان جانشینی برای جف سشنز خلاف قانون اساسی آمریکاست.

پایگاه اینترنتی نشریه گاردین در مطلبی نوشت: منتقدان می گویند انتخاب ویتاکر به عنوان سرپرست موقت وزارت دادگستری آمریکا برخلاف قانون اساسی است، چرا که مجلس سنا هنوز او را تایید نکرده و سابقه او در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود اف بی آی در حال تحقیق درباره شرکتی است که ویتاکر به عنوان مشاور با آنها کار می کرده و گویا این شرکت از کهنه سربازان کلاه برداری کرده است. ویتاکر اکنون بر تحقیقات مولر درخصوص مداخله روسیه در انتخابات و تبانی احتمالی میان نزدیکان ترامپ با مسکو نظارت خواهد داشت. این درحالی است که او در رسانه ها از این تحقیقات انتقاد کرده است. نانسی پلوسی در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت انتخاب ویتاکر نقض قانون اساسی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ جانشین جف سشنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس