Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:57:50 GMT

پیراهن متفاوت کاشیما برای عکس با پول و جام

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۱۱۷۷

اعضای تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در آخرین عکس جشن قهرمانی آسیا با لباسی متفاوت در زمین چمن حاضر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم کاشیما آنتلرز امشب توانست همانند دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان، دروازه خود برابر پرسپولیس را بسته نگه دارد و با حفظ پیروزی ۲ بر صفر مسابقه قبل، به‌عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافته و در ورزشگاه آزادی جام را بالای ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان کاشیما آنتلرز‌ که در بازی امشب برابر پرسپولیس با پیراهن‌های دوم و سفید رنگ خود مقابل نماینده فوتبال ایران قرار گرفته بودند، بدون تغییر لباس بازی از جایگاه در نظر گرفته شده بالا ر فتن و روی سکوی قهرمانی ایستادند تا مدال‌های طلا و جام را بگیرند.

اما آنها در زمان پایین آمدن از سکوی قهرمانی و حضور در زمین چمن، مجددا لباس‌های قرمز رنگی که پیراهن اول آنهاست و در دیدار رفت مقابل پرسپولیس نیز با آنها به میدان رفتند، پشت تابلوی قهرمانی در نظر گرفته شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر شدند و با آن عکس یادگاری گرفتند.

 

در آخرین تصویری که از بازیکنان کاشیما آنتلرز ژاپن با پیراهن‌های قرمز رنگ‌شان ثبت شده، آنها جام قهرمانی و تابلوی جایزه ۴ میلیون دلاری این رقابت‌ها را در دست گرفتند و با آن به شادی می‌پردازند.

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

ژاپن کاشیما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • آخرین گل پاول ندود با پیراهن یوونتوس (3 می، 2009) / فیلم
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم