Web Analytics Made Easy - Statcounter

گو اویوا سرمربی کاشیما در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:ما بازی سختی داشتیم و  اگر خلاصه بگویم این بازی مثل یک نبرد بود.

* اطمینان دارم که سوزوکی از تیم ما لژیونر خواهد شد

وی که صدایش در نمی‌آمد و به سختی صحبت می‌کرد در مورد عملکرد سوزوکی در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل گفت:سوزوکی امروز هم بازی بسیار خوبی انجام داد و عملکردش فوق‌العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تیم ملی هم دعوت شده و به پیشرفتش ادامه خواهد داد. مطمئنا او لژیونر هم خواهد شد.

* احساس امروز مثل همانی است که سال 2016 مقابل رئال مادرید داشتیم

سرمربی کاشیما در پاسخ به این سوال که برای اولین بار است که کاشیما قهرمان آسیا شده و  کاپ امروز دومین جامی است که در ویترین افتخارات این باشگاه ثبت شده و احساسش از این اتفاق چیست گفت:این بیستمین قهرمانی تیم کاشیما بود که همزمان با قهرمانی در آسیا اتفاق افتاده است. این برای ما، بازیکنان و هواداران فوق‌العاده است.این احساس مثل احساسی است که در سال 2016 مقابل رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان بازی کردم است.حتی این قهرمانی از آن هم بالاتر است. من و یکی از همبازیانم چنین تجربه‌ای را داریم و این یک احساس خیلی خوب است.

* پرسپولیس بهترین تیمی که مقابلش بازی کردیم

اویوا در پایان گفت: این اصلا تعارف نیست، پرسپولیس بهترین تیمی بود که مقابلش بازی کردیم نه تنها فردی بلکه از نظر تیم. بازی امروز برای ما خیلی سخت بود و خوشحالم اولین تیمی هستیم که از آزادی دست پر به کشورمان بر می‌گردیم چون آنها در این استادیوم نباخته بودند. جو این استادیوم هم خیلی خوب بود و تماشاگران هم شرایط و فضای خوبی را ایجاد کردند. به نظرم پرسپولیس بهترین تیمی بود که امسال مقابلش بازی کردیم.

* میزبانی ایرانی‌ها فوق‌العاده بود

سرمربی کاشیما تاکید کرد: از زمانی که وارد ایران شدیم شاهد میزبانی فوق‌العاده‌ای بودیم. چه از نظر نقل و انتقال و چه از نظر امکانات. از کسانی که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. نه تنها از مسئولان AFC بلکه از تمامی مردم ایران که میهمان نواز بودند.

در پایان نشست خبری خبرنگاران حاضر در نشست خبری برای سرمربی تیم کاشیما دست زدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی رئال مادرید جهان ایران مردم ایران ایران بازی پرسپولیس فوتبال مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است