Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدجواد فلاحی روز شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار و کمیته آرد و نان شهرستان سربیشه افزود: فضای روانی مبنی بر کمبود کالاهای اساسی در جامعه ایجاد شده است در صورتی که تامین اقلام موردنیاز مردم در سطح استانی و شهرستانی مشکلی ندارد.
وی اظهار داشت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته و دشمن با عملیات روانی به دنبال فشار مضاعف در این نبرد است که خنثی سازی آن نیازمند آگاهی، اطلاع رسانی و تبلیغات از سوی رسانه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سربیشه گفت: از ابتدای امسال 15 تن و 535 تن گوشت قرمز در شهرستان سربیشه توزیع شده است.
وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال 29 تن و 500 کیلوگرم گوشت مرغ و 20 تن و 300 کیلوگرم شکر توزیع شده است و موجودی خوبی از این اقلام در شهرستان داریم.
فلاحی با بیان اینکه از ابتدای امسال 464 حلقه تایر سواری با قیمت مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان سربیشه توزیع شده است از این اداره کل خواست لاستیک با قیمت مصوب برای مینی بوس ها اختصاص دهد تا مشکل این قشر رفع شود.
وی اظهار داشت: در حوزه پدافند غیرعامل برای حل مشکل اقلام اساسی مردم سه باب نانوایی به موتور برق و سوخت دوم تجهیز شده اند و در تمامی بخش های شهرستان هم طی ماه های آینده تعدادی نانوایی مجهز به این سیستم خواهند شد.
فرماندار سربیشه گفت: هر ماه سهمیه آرد شهرستان جذب و بین نانوایی شهری و روستایی توزیع می شود و مشکل کمبود آرد در شهرستان نداریم.
وی عنوان کرد: کارگروه آرد و نان باید نسبت به رعایت عوامل بهداشتی و کیفیت عرضه نان که قوت غالب مردم است حساسیت ویژه ای داشته باشد.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تبلیغات سازمان صنعت معدن و تجارت شکر شهری و روستایی کالاهای اساسی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار