Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از سال ها سیطره بر فوتبال آلمان، به نظر می رسد باواریایی ها برای تکرار قهرمانی خود با موانع بزرگی روبرو هستند.

طرفداری- در حساس ترین بازی نیم فصل اول بوندس لیگا، دورتموند میزبان بایرن مونیخ بود که این دیدار مهیج با برتری 3-2 شاگردان لوسین فاوره به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در صدر جدول به عدد 7 برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به نقل از اوپتا و اسکواکا به مرور مهم ترین نکات آماری این دیدار می پردازیم:

1- برای اولین بار از هفته سی ام فصل 2011/12 است که زنبورها به عنوان تیم بالاتر از بایرن مونیخ در جدول رده بندی، مقابل این تیم صف آرایی کردند؛ در پایان آن فصل تیم کلوپ قهرمان شد.

2- بازیکنان تعویضی دورتموند در همه رقابت های این فصل 18 بار گلزنی کرده اند که بهترین رکورد در بین تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی محسوب می شود.

3- در تاریخ بوندس لیگا تاکنون سابقه نداشته که بایرن مونیخ با جبران اختلاف +7 امتیازی با تیم صدرنشین، در پایان فصل قهرمان شود. تیم کواچ از 7 بازی اخیرش فقط 8 امتیاز دشت کرده است.

4- دورتموند برای اولین بار از نوامبر 2016 مقابل بایرن مونیخ در بوندس لیگا به پیروزی رسید؛ ضمنا زنبورها برای اولین بار از آپریل 2014 موفق شدند بیش از 1 بار دروازه بایرن مونیخ را باز کنند.

5- مارکو رویس در 11 بازی این فصل بوندس لیگا روی 11 گل تاثیر مستقیم داشته است؛ (8 گل و 3 پاس گل) او آقای گل فعلی بوندس لیگا محسوب می شود و پس از 11 هفته با 8 گل زده، بهترین شروع یک فصل خود را تجربه می کند.

6- روبرت لواندوفسکی تاکنون 12 بار در بوندس لیگا دروازه تیم سابق خود دورتموند را باز کرده است.

7- دورتموند بدون شکست در بوندس لیگا پیش می رود. (11 بازی؛ 8 برد، 3 تساوی، 33 گل زده و 13 گل خورده) 

8- پاکو آلکاسر در 6 بازی نخست خود در بوندس لیگا موفق به ثبت 8 گل شده است؛ تنها بازیکن تاریخ بوندس لیگا که رکورد مشابهی دارد، گرت دورفل است. (هامبورگ-1963) 

9- آلکاسر در هر 4 بازی خانگی دورتموند که در این فصل بوندس لیگا به میدان رفته، موفق به گلزنی شده است. (6 گل)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد

مدافع کانادایی می‌خواهد با صبر و بدون هیچ عجله‌ای راجع به آینده‌اش تصمیم بگیرد

طرفداری | قرارداد آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ در سال 2025 به اتمام می‌رسد و علاقه رئال مادرید به این مدافع کانادایی، گمانه‌زنی‌های زیادی را راجع به آینده او به وجود آورده است. بایرن مونیخ که نمی‌خواهد دیویس را فصل آینده به طور رایگان از دست بدهد، در تلاش است تا آینده این بازیکن را از همین الان مشخص کند و به همین سبب، دو هفته به او زمان داده است (که یک هفته آن گذشته‌است!). باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر بداند آیا این بازیکن کانادایی پیشنهاد آن‌ها تا سال 2029 و حقوق 14 میلیون یورویی (ناخالص) را می‌پذیرد یا خیر.

اولتیماتوم بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس؛ تا هفته آینده باید تصمیم بگیری

هاوسه، مدیربرنامه‌های آلفونسو دیویس در مصاحبه با بیلد از اولتیماتوم دادن مدیران بایرن مونیخ به موکلش ابراز ناراحتی کرد و گفت:

بایرن مونیخ با اولتیماتوم دادن دادن به ما، در حقمان بی‌انصافی کرد. ما می‌خواهیم در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، راجع به آینده تصمیم بگیریم. در حال حاضر، حمله کردن به دیویس از سوی هواداران و مدیران باشگاه بسیار ناعادلانه‌ است. ما یک سال پیش به توافق نزدیک بودیم اما به یک‌باره تیم مدیریتی باشگاه به کل عوض شد! هفت ماه کسی با ما راجع به تمدید قرارداد تماس نگرفت و من طی این مدت سعی کردم خودم راجع به این موضوع سر صحبت را باز کنم. حالا از ما انتظار دارند که چون باشگاه تحت فشار قرار دارد، خیلی سریع تصمیم بگیریم و به ما اولتیماتوم دوهفته‌ای داده‌اند! آیا این عدالت است؟

ایجنت دیویس در ادامه افزود:

دیویس فارغ از هر تصمیمی که بگیرد، باید قدم بزرگی برای آینده خود بردارد، اما مدیران بایرن از ما می‌خواهند بدون اینکه بدانیم مربی تیم در فصل آینده چه کسی خواهد بود و تیم چه شرایطی خواهد داشت، تصمیم بگیریم که تمدید می‌کنیم یا نه. به همین دلیل است که دریافت اولتیماتوم از سوی آن‌ها را کاملا ناعادلانه می‌دانم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال