Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - گیلان در هفته پایانی لیگ تکواندو نونهالان پسر کشور جام شکوفه های تکواندو، یک پیروزی و 2 شکست کسب کرد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم هیات تکواندو صومعه سرا نماینده گیلان در مرحله نهایی چهاردهمین دوره لیگ تکواندو نونهالان پسر جام شکوفه‌های تکواندو، ، برابر هیات تکواندو پردیس پیروز و مقابل تیم های قفل پارس و لوازم خانگی کن مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم هیات تکواندو شهرستان صومعه سرا ابتدا مقابل تیم قدرتمند قفل پارس قرار گرفت که در نهایت با نتیجه هشت بر 2 مغلوب حریفش شد.
وی ادامه داد: همچنین نماینده تکواندو گیلان در جام شکوفه های تکواندو، در دومین دیدار در مرحله پایانی رو در روی تیم هیات تکواندو شهرستان فردیس قرار گرفت که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه هشت بر 2 شکست دهد.
وی ادامه داد: تیم هیات تکواندو شهرستان صومعه سرا در آخرین دیدار در لیگ نونهالان پسر کشور مقابل لوازم خانگی کن قهرمان این دوره از رقابت ها با نتیجه 9 بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: در پایان چهاردهمین دوره رقابت های تکواندو لیگ نونهالان پسر کشور که با قهرمانی تیم لوازم خانگی کن پایان یافت، تیم هیات صومعه سرا در رتبه ششم قرار گرفت.
سترگی اضافه کرد: همچنین در اتمام این رقابت ها ، سیدعلی نورستانی سرپرست تیم تکواندو هیات صومعه سرا عنوان برترین سرپرست این رقابت ها را تصاحب کرد و جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم گیلان تعلق گرفت.
مرحله نهایی رقابت های تکواندو لیگ نونهالان پسر کشور جام شکوفه های تکواندو ، تیم های هیات تکواندو فارس، هیات تکواندو قزوین، لوازم خانگی کن ، قفل پارس ، هیات تکواندو شمال شرق ، هیات تکواندو شهرستان صومعه سرا، هیات تکواندو زنجان و هیات تکواندو شهرستان فردیس حضور داشتند.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • سوت سرنوشت
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد