Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@12:28:08 GMT

پایان سختی برای مذاکرات «برگزیت» پیش‌رو است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۲۰۶۱

«لیام فاکس» (Liam Fox) وزیر تجارت انگلیس امروز شنبه در اظهاراتی هشدار داد که لندن ممکن است نتواند به توافقی با اتحادیه اروپا برای خروج از این اتحادیه موسوم به «برگزیت» دست یابد.

وزیر تجارت انگلیس در این باره اعلام کرد: هنوز مسائل مهمی در این باره باقی مانده که درباره آن توافقی صورت نگرفته است؛ لذا پایان سختی را برای مذاکرات پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات وزیر تجارت انگلیس در حالی بیان می‌شود که جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس پیشتر اعلام کرده بود که لندن تا پایان ماه جاری میلادی به توافقی برای برگزیت دست خواهد یافت.

گفتنی است بر پایه توافقات اولیه میان لندن و اتحادیه اروپا قرار است تا ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی انگلیس از اتحادیه اروپا جدا شود؛ اقدامی که صاحبنظران به این موضوع به دیده تردید می‌نگرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تجارت لندن اتحادیه اروپا انگلیس وزیر خارجه اتحادیه اروپا انگلیس تجارت لندن وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند

رسانه‌های عبری زبان روز شنبه نوشتند که تل‌آویو برخلاف آنچه منتشر می‌شود، با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافق احتمالی با حماس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش اشغالگر به نقل از یک مقام که نامش فاش نشده گزارش داد که تل‌آویو «با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس موافقت نخواهد کرد.»

این مقام اسرائیلی افزود: ارتش وارد رفح خواهد شد چه برای آزادی اسیران اسرائیلی آتش‌بس حاصل شود یا نه.

این در حالی است که رسانه‌های عبری، از جمله کانال خصوصی «۱۲»، روز شنبه نوشتند که خوش‌بینی زیادی وجود دارد که حماس امروز به پیشنهاد مصر پاسخ «مثبت» بدهد، این پس از آن است که ایالات متحده از طریق مصر و قطر متعهد شد که ارتش اسرائیل به طور کامل از نوار غزه خارج خواهد شد و جنگ را ۱۲۴ روز که مدت زمان آتش‌بس است، متوقف می‌کند.

در این حین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: پیش از رسیدن پاسخ حماس اسرائیل هیئتی را به قاهره نمی‌فرستد تا مذاکرات بر سر توافق مبادله اسیران را ادامه دهد.

این رسانه افزود: ما نمی‌خواهیم قبل از اینکه شاهد انعطاف‌پذیری حماس باشیم، متعهد به اعزام هیئتی شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسیران
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم