Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@16:04:04 GMT

نجات از چنگ 4 آدم ربا در سراوان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۲۰۷۲

نجات از چنگ 4 آدم ربا در سراوان

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در " آسپیچ " شهرستان سراوان، ماموران برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام و دریافتند که چهار نفر ناشناس با لباس محلی به وسیله یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ فردی با هویت معلوم را ربوده و اقدام به فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی محورهای مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری، خودروی افراد مذکور که قصد فرار از سراوان به سمت شهر "سوران" را داشتند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با هوشیاری ماموران و رعایت اقدامات تامینی و امنیتی در یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه خودروی مورد نظر متوقف و هر 4 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد ربوده شده به صورت صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، گفت: در بازرسی از خودروی ربایندگان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و 6 عدد فشنگ نیز کشف شد.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری آدم ربایی نجات از دست آدم ربایان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان آدم ربایی نجات از دست آدم ربایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان