Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@19:57:12 GMT

عکس خاطره انگیز آقای بازیگر از مهناز افشار + جزییات

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۲۸۰۸

عکس خاطره انگیز آقای بازیگر از مهناز افشار + جزییات

رکنا: تصویری از مهناز افشار، بازیگر سرشناس سینمای ایران را وقتی سوژه سعید آقاخانی می‌شود، ببینید.

مهناز افشار تصویری از خود را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن اینچنین نوشت: "وقتی سوژه عکس سعید آقاخانی جان باشی."خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درگیری آقازاده‌های ایرانی با یکدیگر ! / چه کسی به عربستان بمب فرستاد؟! 10 سال زندان برای قاضی حجت الله یازرلو قاضی / دادستان تهران اعلام کرد + فیلم دختر زیبا مدفوع و ادرار مرد شیطان صفت را می خورد؟!+عکس حرکت کثیف و توهین آمیز بازیکن کاشیما پس از دست دادن با بازیکن پرسپولیس + فیلم تجاوز مرد زن نما به 4 مرد هوسباز !+عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات آتش زدن کفتارمادر و 2 توله اش در مشهد + عکس دلخراش از اجساد سوخته نانی که از آرد سوسک درست شده است ! +تصاویر جزییات لحظه شهادت محمود رفیعی مامور پلیس اصفهان هنگام فرار 2 مجرم + عکس سلفی نجفی شهردار سابق تهران با زن جوانش در ماشین لاکچری! + جزییات قتل زن جوان در خیابان نفت تهران/ شوهر این زن اعتراف عجیبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه اینستاگرام عکس بازیگر سوژه مهناز افشار سعید آقاخانی عکس فیلم ایران جوان روزنامه زن خودرو مادر دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)