Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:00:42 GMT

کشته شدن 3 مرد و یک زن در زیباترین جاده جنگلی ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۳۰۴۷

کشته شدن 3 مرد و یک زن در زیباترین جاده جنگلی ایران

ساعت24 - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های تنکابن و عباس آباد در غرب مازندران از جان باختن 3 سرنشین خودرو در حادثه سقوط از پل رودخانه پسنده جاده عباس آباد به کلاردشت خبر داد.

جواد دیلم صالحی افزود: این خودروی سواری( رانا) با چهار سرنشین جوان بامداد دیروز از کلاردشت به سمت شهر عباس آباد در حرکت بود که پس از انحراف از پل Bridge رودخانه پسنده سقوط Fall کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که امدادگران این جمعیت بلافاصله برای کمک به محل اعزام شدند، گفت: بر اثر این حادثه Incident 2 سرنشین مرد این خودرو در دم جان باختند. رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن و عباس آباد تصریح کرد: 2 مصدوم این حادثه که یک زن و مرد بودند، بلافاصله توسط اورژانس هلال احمر و فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان شهید رجایی تنکابن انتقال یافتند.

دیلم صالحی خاطرنشان کرد: زن جوان ظهر دیروز به علت صدمات شدید در بیمارستان شهید رجایی تنکابن فوت کرد و تنها فرد زنده مانده این حادثه نیز هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی بستری است. علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس Police راه در دست بررسی است.

منبع:رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تنکابن حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان