Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر Art و ورزش Sport هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.

حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

1. «بندیکت کامبربچ»، سلطان سبیل!

2. «برد پیت» در مراسم جوایز فیلم هالیوود. ویدیوی مشترک او و «لئوناردو دی کاپریو» را که در آن مردم را به رای دادن تشویق کرده بودند حتما ببینید.

3. «نیکول کیدمن» برای هالووین خودش را شبیه به یکی از گربه های اشرافی گریم کرد و همسرش «کیث اربن» هم نینجا شد.

4. «هیو جکمن» و همسرش دبورا در یک قرار عاشقانه!

5. «جاستین بیبر» که ظاهرا هیچ علاقه ای به شانه زدن به موهایش ندارد از خیر مو بلند کردن گذشت و موهایش را از ته زد.

6. «سلما هایک» با این عکس جشن روز مردگان را که یکی از جشن های ملی مردم مکزیک است، به همه تبریک گفت.

7. «کامیلا کابیو» در حال نمایش استعدادهای خاص خودش!

8. «جنیفر لوپز» روی جلد شماره ی ماه دسامبر مجله ی «اینستایل»

9. «سلنا گومز» که با انتشار اخبار ازدواج جاستین و بعد هم با از دست دادن عنوان دارنده ی بیشترین تعداد فالوئر در اینستاگرام Instagram و جایگزین شدن «کریس رونالدو» روزهای سختی را دارد می گذراند، با حضور در کمپین جدید تبلیغاتی «کوچ» توجه همه را به خود جلب کرده است.

10. «ریتا اورا» قرار است در فشن شوی امسال برند «ویکتوریاز سیکرت» اجرا داشته باشد و خیلی هم از این اتفاق خوشحال است.

11. باز هم «راک» و دختر کوچولویش که علاقه ی زیادی به رنگ کردن ناخن های بابا جانش دارد!

12. کنسرت «تیلور سوییفت» در سیدنی تمام مدت در زیر باران سیل آسا برگزار شد.

13. اولین فوتوشوت خانواده ی پنج نفره ی «جسیکا آلبا» برای مجله ی «پرنتز».

14. «رابرت پتینسون» روی جلد مجله ی «اینترویو».

15. بالاخره «ادریس البا» به عنوان جذاب ترین مرد سال مجله ی «پیپل» انتخاب شد. او سال پیش هم جزء کاندیدهای این عنوان بود، اما در رقابت با «بلیک شلتون» شکست خورد.

16. «ازرا میلر» روی جلد مجله ی «جی کیو استایل».

17. «کاردی بی» هم به جمع ستاره هایی که با برندهای لباس های ورزشی فعالیت مشترک دارند پیوسته و با «ریباک» همکاری می کند.

18. «جی جی حدید» به جای اینکه زحمت پوشیدن لباس های عجیب و غریب را به خودش بدهد با یک گریم جالب حال و هوای هالووینی به خودش داد.

19. «جیمی دورنان» و «رزاموند پایک» ستاره های فیلم «A Private War» در مراسم جوایز پشت صحنه ی همیلتون شرکت کردند تا جایزه ی بهترین فیلم پرداز را به فیلم پرداز این فیلم اهدا کنند.

20. «لیلی کالینز» در این روز کاملا آفتابی زلف خود را بر باد داده!

21. «مایکل بی جردن» در کنار «رایان کوگلر» و «نیت مور»، کارگردان و تهیه کننده ی فیلم «پلنگ سیاه» که در مراسم جوایز فیلم هالیوود به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد.

22. «آن هثوی» هم برای هالووین خودش را این شکلی کرد!

23. «رایان گاسلینگ» در مراسم جوایز فیلم هالیوود در کنار «دیمین شزل» کارگردان فیلم «اولین مرد» که جایزه ی بهترین کارگردانی را در این مراسم دریافت کرد.

24. «تیموتی شلمی» روی جلد مجله ی «آی دی»؛ «هری استایلز» به عنوان گزارشگر این مجله با او مصاحبه کرده است!

25. «هنری گلدینگ» و سایر هنرپیشه ها و عوامل فیلم «آسیایی های خرپول» که در مراسم جوایز فیلم هالیوود نیز مورد تشویق قرار گرفت.

26. «بی بی رکسا» با این عکس مژده داد که موزیک ویدیوی آهنگ «Say My Name» به زودی منتشر خواهد شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشتناک مادر شوهر با آب جوش ! / عروس جوان دستگیر شد بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پوست تان را مثل برگ گل زیبا کنید+دستور تهیه ماسک ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! کشته شدن 3 مرد و یک زن در زیباترین جاده جنگلی ایران دخترم بعد از طلاق، من را گاز می گیرد! ماجرای آزادی همه زندانی های مهریه در مشهد چه بود؟ درگیری آقازاده‌های ایرانی با یکدیگر ! / چه کسی به عربستان بمب فرستاد؟! جمیله در راه پله های دادگاه مورد بی حیایی قرار گرفت/ مرد زندانی با دستبند به او نزدیک شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس کفش‌های جلف مردان قاجاری+عکس دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ تقسیم کردن گلابی در این کشور نشانه طلاق است

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه هنر Art ورزش Sport فیلم اخبار اینستاگرام Instagram خارجی عکس ستاره مراسم ماه عکس فیلم ایران روزنامه جوان زن خودرو مادر دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال