Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:39:19 GMT

طرح برون سپاری مدارس عنبرآباد کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۳۱۸۷

طرح برون سپاری مدارس عنبرآباد کلید خورد

اسماعیل اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح برون سپاری مدارس با توجه به سیاست های جدید درآمدزایی از محل منابع غیرشهریه ای و خلق ثروت با استفاده از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی دنبال می شود.
وی ادامه داد: در مجموعه دانشگاه آزاد واحد جیرفت و معاونت سماء با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در رشته های فنی و مهندسی، کارگاه ها و تجهیزات مدرن مرتبط با رشته ها، اساتید، استادکاران و دبیران مجموعه سماء در صدد این هستیم خلاء کمبود و فقر امکانات و همچنین مربیان مورد نیاز دانش آموزان را از طریق تفاهم نامه همکاری، بر طرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ادامه داد: از آنجا که دانشگاه ها در حوزه امکانات آموزشی از ظرفیت مناسب تری نسبت به مدارس برخوردارند، این اقدام می تواند الگوی خوبی برای بهره مندی مدارس از امکانات دانشگاه ها باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از ابتدای امسال تاکنون، چهار قرارداد و تفاهم نامه مشترک در قالب طرح و فعالیت اقتصادی در حوزه‌های مختلف منعقد کرده است.
شهرستان جیرفت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7429/9901
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استفاده از ظرفیت ثروت دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: تمام امکانات برای تسهیل سفر مردم فراهم شود

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود،گفت:همه دستگاه ها موظفند تمام امکانات برای رفاه و تسهیل سفر هموطنان را فراهم کنند

به گزارش مشرق، پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲) به ریاست معاون اول رئیس ‌جمهور برگزار شد و آخرین وضعیت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی جهت تسهیل سفرهای نوروزی و کاهش تلفات جاده ای مورد بررسی قرار گرفت.

محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر لزوم اقدامات مؤثر در جهت رفع نقاط حادثه خیز تا پایان سال آینده گفت: لازم است از ابتدای سال جدید تمرکزی جدی برای رفع نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری انجام شود تا شاهد کاهش تدریجی تلفات تا پایان سال ۱۴۰۳ باشیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه درخصوص تعداد جانباختگان ناشی از حوادث ترافیکی به تفکیک استان های کشور افزود: لازم است جلسه ای را با ده استان که بیشترین حوادث رانندگی را داشته اند برگزار و ضمن آسیب شناسی این موضوع، ‌ تصمیمات لازم جهت پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی در این استان ها اتخاذ شود.

مخبر همچنین بر لزوم برگزاری جلسه ای با موضوع تأمین اتوبوس های برون شهری تأکید و خاطرنشان کرد: لازم است از هم اکنون به منظور تأمین ناوگان مسافربری و اتوبوس برون شهری برنامه ریزی کنیم تا ضمن رفع کمبودهای فعلی، در ایام اربعین نیز مشکلی برای جابجایی زوار وجود نداشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها موظفند تمام امکانات برای رفاه و تسهیل سفر هموطنان را فراهم کنند، از تمامی دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروز خواست تمامی مواردی که سال گذشته برای تسهیل سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده بود، برای سفرهای نوروزی سال جدید نیز انجام شود تا مردم سفرهایی با حداکثر ایمنی و امکانات مناسب داشته باشند.

در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور و رئیس جمعیت هلال احمر نیز حضور داشتند، سردار هادیانفر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه پیشین شورا ارائه کرد و به تشریح گزارش آماری وضعیت ایمنی و تصادفات رانندگی در یازده ماهه سال ۱۴۰۲ و مقایسه با مدت مشابه سال قبل پرداخت.

در این نشست همچنین گزارشی از اقدامات و عملکرد ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ و تمهیدات و امکانات لازم برای ارتقاء سفرهای نوروزی و کاهش تلفات جاده ای ارائه و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه با اشاره به رفع ۴۱۲ نقطه حادثه خیز برون شهری از مجموع ۸۸۷ نقطه شناسایی شده، اظهار امیدواری کرد با تأمین اعتبارت لازم بتوان مابقی نقاط را نیز در سال آینده رفع کرد.

همچنین رئیس پلیس راهور فراجا نیز گزارشی از میزان جانباختگان و مصدومین حوادث رانندگی و همچنین تعداد نیروهای بکارگیری شده توسط سازمان های مجری طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ ارائه کرد و به تشریح پیشنهاداتی جهت کاهش جانباختگان تصادفات رانندگی و ارتقاء انضباط عبور و مرور پرداخت که طرح پیشنهادی ایجاد مؤسسات خدمات هوشمند ترافیکی و ایمنی و طرح رتبه بندی گواهی نامه رانندگی از جمله این پیشنهادات بود.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این نشست با بیان اینکه ۴ هزار پایگاه و شعبه و ۱۳۰ هزار نفر نیرو در ایام نوروز و تا پایان ماه رمضان آماده خدمات رسانی هستند، گفت: جمعیت هلال احمر خودروهای خدمات رسان خود را در نقاط حادثه خیز مستقر کرده با تمام ظرفیت آماده خدمات رسانی به هموطنان هستیم.

دیگر خبرها

  • تسهیل شرایط اشتغال ۱۵ نفر با طرح‌های برون سپاری دامپزشکی در دهلران
  • مخبر: تمام امکانات برای تسهیل سفر مردم فراهم شود
  • تمام امکانات برای تسهیل سفر مردم فراهم شود
  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • ارزآوری ۹.۲ میلیون دلاری صادرات دارو و فرآورده‌های دامی در سمنان