Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روشنایی راه‌ها و معابر با امنیت جانی افراد در ارتباط است و از این رو از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است.در روشنایی معابر به جای پارامتر شدت روشنایی از پارامتر درخشندگی استفاده می‌شود.

منابع روشنایی معابر عمدتاً در بالای تیر‌های برق قرار دارند و امروزه عمدتاً از نوع الکتریکی هستند، پایه روشنایی پارکی یکی از تجهیزات سیستم تامین روشنایی پارک‌ ها و فضا‌های سبز شهری و تفرجگاه‌ ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرایند روشن سازی این فضا‌ها نه تنها باید از نظر خصوصیات فنی استاندارد باشد ، بلکه پایه روشنایی پارک باید از جنبه‌ های ایمنی، هنری، بهداشتی، روانشناسی، ارگونومی و نیاز‌های استفاده کنندگان را برآورده کند.

مصرف ۲ هزار مگاوات برق در مازندران

شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت:  سه درصد از مصرف برق استان مربوط به روشنایی معابر و پارک‌ ها است که این میزان مصرف در مازندران ۶۰ مگاوات است که  ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که معادل احداث یک نیروگاه است.

وی افزود: اگر میزان مصرف برق در معابر و پارک‌ ها به ریال تبدیل شود در یکسال حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه برق مصرفی می‌ شود، اما گروهی از جوانان نخبه و پژوهشگر مازندرانی با طراحی چراغ‌ های نوین هزینه مصرف را کاهش داده اند.

راه حلی برای کاهش مصرف برق در معابر و پارک‌ ها

فتحی طراح نور پردازی گفت: طبق تحقیقاتی که انجام شد با جایگزینی چراغ‌های ال‌ای دی به جای چراغ‌های گازی در سطح معابر شهری ۷۶ درصد میزان مصرف انرژی الکتریکی و ۸۹  درصد هزینه‌های تعمیرات و نگهداری این چراغ کاهش خواهد داشت.

وی افزود: با طراحی این چراغ‌ ها توسط نخبگان این واحد تولیدی هزینه برق شهری ۲۳ میلیارد تومان در سال کاهش می‌ یابد.

 کاهش هزینه برق با چراغ‌ های چشم گربه‌ ای 

سلیمی تولید کننده با بیان اینکه با استفاده از پایه‌های جدید و چراغ‌های ال‌ای دی مصرف انرژی  کاهش و فاصله پایه‌ها افزایش یافته است،گفت: در این روش هزینه ۵۰۰ میلیون تومان مصرف برق در یک کیلومتر به ۲۰۰ میلیون تومان کم شده است.

زراعی کارشناس طراح نیز گفت: چراغ‌ های چشم گربه‌ ای قابلیت خیره گی که از سمت ببینده در پیاده رو به همراه دارد را به شدت کاهش می‌ دهد.

وی افزود: هزینه مصرف برق چراغ‌ های فعلی در معابر درون شهری هفت برابر چراغ‌ های کم مصرفی است که این جوانان طراحی و تولید کرده اند.

کارشناس طراح گفت: هزینه مصرف برق چراغ ال‌ ای دی در یکسال ۲۲۰ هزار تومان است و هزینه مصرف برق چراغ ۲۵۰ وات فعلی یک میلیون ۴۰۰ هزار تومان به صورت تقریبی است.

تولیدات مطابق با آخرین استاندارد‌های جهانی

کریمی مدیر نور پردازی گفت: تولیدات این شرکت مطابق با استاندارد‌های نشریه  ۶۱۴ و قطعات الکترونیکی آی‌ ای سی اروپا در کنترل کیفی است.

وی افزود: طراحی، ساخت و نصب  چراغ‌ های روشنایی ال‌ای دی توسط جوانان این واحد تولیدی انجام می‌ شود.

کریمی گفت: هزینه تعمیر و نگهدار برق معابر سالانه در مازندران ۲۰ میلیارد تومان است و با جایگرینی چراغ‌ های روشنایی ال‌ای دی  ۸۰ درصد هزینه نگهداری و تعمیر سالانه کاهش خواهد یافت که این امر می‌ تواند یک حرکت و جهش بسیار خوب در مصرف برق باشد.

وی افزود: به این ترتیب می‌ توانیم بدون اینکه نیروگاهی ایجاد کنیم سرمایه گذاری جدیدی انجام می‌ شود.

گزارش از آتنا رستمی آله خیلی

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفن ثابت سازمانی

یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی می باشد.

به گزارش مشرق، یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی می باشد.

همچنین با در نظر گرفتن هزینه های کلان برای سرویس های اینترنتی، قبوض تلفن و تجهیزات و سرورهای مورد نیاز از جمله دغدغه های امروزی صاحبان سازمان ها و کسب و کارها است، لذا لازم است راه حلی برای این موضوع در نظر گرفت.

اولین کاری که باید در این زمینه انجام بدهید برای کنترل و همچنین کاهش هزینه های تماس خود، بررسی مواردی است که در صورت حساب تلفن سازمانی شما لحاظ شده است. در نظر داشته باشید که بعضی از هزینه ها بدون اینکه شما خواسته باشید لحاظ شده است، و بدون اینکه در این مورد آگاهی داشته باشید آن ها را پرداخت می کنید.

به طور مثال نمونه هایی از هزینه های تلفن سازمانی را نام میبریم :

دستگاه و تجهیزات

مقدار مصرف ماهیانه

سرویس های اضافی

و با در نظر گرفتن این موارد می توانید بهترین سیستم های تلفنی را گزینش کنید که به طرز چشمگیری در کاهش هزینه های سازمانی شما تاثیر می گذارد.

مزایای استفاده از تلفن ثابت سازمانی:

امکان جابه جایی شماره در هنگام تغییر مکان و محدوده جغرافیایی خود امکان در اختیار گرفتن کارمندان دورکاری و استفاده آنها از سرشماره سازمانی در خارج از سازمان یا شرکت خود امکان هدایت مشتری و مسیریابی آنها در بخش های مربوطه و مورد نظر امکان اضافه کردن داخلی ها در صورت رشد و توسعه سازمان خود امکان استفاده از این سیستم تماس و شماره برای شعبه های مختلف خود در سراسر کشور

نکسفون

نکسـفون پرایـم، نسـل جدیـد تلفـن سـازمانی مبتنـی بـر IPPBX اسـت کـه بـر بسـتر فناوری سـیپ ترانک در جهت بهبود کیفیت و کاهش هزینه ارتباطات یک مجموعـه طراحی شده اسـت.

این راهکار بهتریـن جایگزیـن خطوط تلفنهای سـنتی در جهت توسـعه سـرویس تلفن سازمانی و افـزودن خدمات نویـن بـدون داشـتن زیرساخت و سخت افزار پیچیده است .

دلایل محبوبیت فناوری تلفن مجازی (تلفن ثابت ابری) برای استارتاپ ها و کسب وکارهای کوچک و متوسط این است که با تغییرات متعدد و پیاپی این سازمان ها و همچنین بودجه محدود آنها سازگار است. یکی از مهمترین ویژگی های نکسفون کاهش هزینه های مکالمه است.

مزیت‌های نکسفون راه اندازی و توسعه آسان و سریع حداکثر تا ۲۴ ساعت کاهش هزینه ها تا ۵۰% در شماره استانی و ۷۰% در شماره کشوری در مقایسه با تعرفه شرکت مخابرات پشتیانی ۷*۲۴ توسط تیم پشتیبانی فنی نکسفون تضمین پایداری و ثبات سرویس تا ۹۹.۹% ارائه ی تماس های صوتی با کیفیت HD استفاده از یک سرشماره ثابت برای شعب مختلف

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • تلفن ثابت سازمانی
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز