Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی بیژنی در مورد جراحی پلاستیک گفت: برخی از پزشکان بدون داشتن تخصص و آموزشهای لازم اقدام به جراحی پلاستیک می‌کنند در صورتی که جراحی پلاستیک عملی دقیق و ظریف بوده که علاوه بر داشتن پیش زمینه آموزش های آکادمیک در خصوص جراحی پلاستیک و زیبایی، نیاز به آموزش مداوم و بروز رسانی معلومات در این خصوص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برخی افراد در آرایشگاه‌ها اقدام به تزریق ژل و بوتاکس می‌کنند و این کار سلامت افراد را به خطر می‌اندازد، افزود: مردم باید آگاه باشند و به هیچ عنوان به مراکز غیرمجاز و آرایشگا‌ها مراجعه نکنند.

رئیس انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: در فضاهای مجازی جراحی‌های زیبایی بصورت خیلی اغراق امیز تبلیغ می‌شود در صورتی که انجام جراحی‌های زیبایی بدون عارضه نیست و اگر این کار توسط افراد غیرمتخصص انجام شود عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

بیژنی با بیان اینکه تعرفه‌های مشخصی برای انجام جراحی‌های زیبایی و پلاستیک توسط وزارت بهداشت تعیین شده است، گفت: تمامی هزینه‌ها توسط وزارت بهداشت و بر اساس کد‌هایی که مشخص شده است انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: جراحی بینی یکی از شایع‌ترین عمل زیبایی است که باید توسط متخصصان متبحر در این زمینه انجام شود.

رئیس انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: به هیچ عنوان یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک اقدام به جراحی زیبایی غیر متعارف مثلا برای گوش الاغی یا چشم گربه‌ای نمی‌کند چراکه این کارها اخلاقی نبوده و پس از مدتی ممکن است موجب پشیمانی بیمار شود و اصول کاری پزشک را نیز به خطر می‌اندازد.



وی با بیان اینکه جراحان پلاستیک باید در زمینه وسایل مصرفی برای بیمار نیز وسواس داشته باشد و از بهترین وسایل موجود در بازار استفاده کند.

رئیس انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: تحریم‌های به وجود آمده هیچ گونه تاثیری در کاهش آمار افراد مراجعه کنندگان به کلینیک‌های جراحی زیبایی نداشته است.

بیژنی گفت: برخی از بیماران به دلیل اختلالات روانپزشکی تمایل به جراحی‌های زیبایی غیرضروری دارند که این امر سلامت آنها را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد. بنابراین اگر پزشکی به وجود اینگونه اختلالات روانی شک کند باید فرد را به روانشناس یا روانپزشک ارجاع دهد.
وی در پایان گفت : دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی در رینوپلاستی با محور رینوپلاستی (جراحی بینی) با حضور اساتید بین‌المللی و سخنرانان داخل کشور 22 تا 23 ‌آبان ماه برگزار می‌شود و برای فوق تخصص های جراح پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی دارای امتیاز بازآموزی است.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر علی بیژنی عوارض تزریق ژل و بوتاکس جراحی پلاستیک جراحی بینی شایع‌ترین عمل زیبایی جراحی‌های زیبایی غیرضروری دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جراحی پلاستیک جراحی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن