Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@23:12:28 GMT

تیم ملی ایران در مکان دوم جدول توزیع مدال‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۳۵۵۰

به گزارش پارس نیوز، این دوره از مسابقات که با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید جریان دارد، عصر یکشنبه با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان می رسد. 

روز شنبه ۱۹ آبان ماه در فاصله یک روز به پایان این مسابقات، تیم ملی کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا توسط بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، یک نقره توسط سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و ۳ برنز توسط ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، هامون درفشی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم و  سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جدول رده بندی در فاصله یک روز به پایان این مسابقات ژاپن با یک طلا، دو نقره و یک برنز در صدر ایستاد و تیم ملی کشورمان با یک طلا، یک نقره و سه برنز در مکان دوم ایستاد. تیم های اسپانیا، آلمان، آذربایجان و یونان هم در مکانهای بعدی قرار دارند. 

تیم کومیته بانوان پنجم شد و تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور ) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند. 

برنامه کاراته کاهای ایران در روز پایانی 

روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه در روز ششم و پایانی مسابقات، ساعت ۹/۳۰ دقیقه تیم مردان کاتای ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون در دیدار رده بندی با ترکیه پیکار می کند. کومیته تیمی مردان هم ساعت ۱۲/۴۵ دقیقه به دیدار ترکیه می رود تا برای کسب مدال طلای جهان مبارزه کند. 

در این دوره از مسابقات تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور ) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسپانیا تیم ملی وزن جدول ژاپن یونان ایران ترکیه مردان جهان تیم ملی ایران جدول پارس توزیع پارس نیوز مدال ها مکان دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال