Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه هلند که بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه جهان است، شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ حوزه گل و گیاه ایرانی با هدف یافتن بازارهای جدید صادراتی و ورود به شبکه‌های توزیع جهانی حضور دارند.

محمدجواد قنبری (معاون شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران) با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌های خارجی گفت: حضور در چنین نمایشگاه‌هایی موجب افزایش توان تولیدی و صادراتی شرکت‌های ایرانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شرکت‌هایی که در نمایشگاه‌های بین المللی دیگر کشورها شرکت می‌کنند، تسهیلات ویژه‌ای را که شامل پرداخت درصدی از هزینه حضور در نمایشگاه است، در نظر گرفته است.

معاون شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: شرکت‌کنندگان ایرانی در نمایشگاه گل و گیاه هلند، ضمن عرضه محصولات خود، به دنبال آشنایی با آخرین دستاوردها و محصولات حوزه تولید و پرورش، نگهداری، بسته‌بندی و صادرات گل و گیاه و محصولات باغبانی هستند.

علی اکبر شهبازی (مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خزر اوراسیا و مدیر پاویون جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه هلند) نیز گفت: در این نمایشگاه آخرین تولیدات گل و گیاه و باغبانی از کشورهای مختلف جهان به نمایش درآمده است و 13شرکت ایرانی هم با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران به صورت پاویون در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

شهبازی افزود: علاوه بر فعالان بخش خصوصی کشورمان، مدیران وزارت جهاد کشاورزی، کارشناسان و مسئولان تشکلهای صنفی در حوزه تولید و پرورش گل و گیاه ایران و انجمن علمی گل و گیاهان زینتی ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا ضمن بازدید از مراکز تولید و پرورش و صادرات گل و گیاه هلند، برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور توسعه و تقویت همکاری‌های بین‌المللی فراهم کنند.

وی افزود: در مراسم افتتاح پاویون، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند با تک تک شرکت‌کنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه گفتگو کرد و در جریان دیدگاه‌ها، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان گل و گیاه ایرانی قرار گرفت.

شهبازی گفت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در جریان این گفتگو بر ضرورت نگاه صادرات محور در این حوزه تاکید کرد و از تولیدکنندگان ایرانی خواست وارد شبکه‌های مهم توزیع گل و گیاه جهانی شده و ایران را به این شبکه‌ها متصل سازند. سفیر ایران در هلند همچنین بر آمادگی سفارت کشورمان جهت تسهیل ارتباطات طرف‌های ایرانی با همتایان هلندی در جهت مبادله تجربیات و کمک به توسعه صادرات کشور تاکید کرد.

مدیر پاویون جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه هلند گفت: اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای جمهوری اسلامی ایران در تولید گل و گیاه، کشورمان می‌تواند به قطب تولید گل در منطقه تبدیل شده و در گام اول نیازهای کشورهای همسایه را پوشش دهد.

هیات تجاری و اقتصادی ایران از جمله مشاور وزیر جهاد کشاورزی، کارشناسان و مسئولان تشکل‌های صنفی مرتبط و انجمن گل‌ها و گیاهان زینتی ایران حضور دارند تا در طول روزهای برگزاری نمایشگاه ضمن بازدید از مراکز تولید و صادرات گل و گیاه کشور هلند، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تقویت و توسعه ارتباطات تجاری و مبادلات اقتصادی شرکت‌های ایرانی با همتایان خارجی خصوصا کشور هلند را فراهم کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه بین المللی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد