Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@15:55:32 GMT

نشست خوانش کتاب «رهبر دارالعباده» در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۳۶۹۰

نشست خوانش کتاب «رهبر دارالعباده» در یزد برگزار شد

طرح کتابخوانی «یک داستان تازه، یک استکان چای تازه» با موضوع خوانش کتاب «رهبر دارالعباده» در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، طرح کتابخوانی «یک داستان تازه، یک استکان چای تازه» با موضوع خوانش کتاب «رهبر دارالعباده» با حضور رقیه دوست فاطمیها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در جوار آرامگاه سومین شهید محراب آیت‌الله شهید صدوقی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم محمدعلی جعفری، نویسنده کتاب «رهبر دارالعباده» با اشاره به این کتاب گفت: «رهبر دارالعباده» با موضوع زندگانی آیت‌الله شهید صدوقی است که دوران زندگی وی در دوران طاغوت و نقش وی در شکل گیری انقلاب اسلامی بیان می‌شود.

این نویسنده یزدی که مورد تجلیل رهبر انقلاب نیز قرار گرفته است ادامه داد: متأسفانه در استان یزد کمتر به بحث نویسندگی توجه می‌شود و به نوعی باعث دلسردی ما شده است. بعضاً در انتشار برخی از کتاب‌های خود با مشکل روبرو هستم و با وجود تمایل مخاطبین به کتاب، هنوز مجوز چاپ جدید این کتاب ارائه نشده است.

جعفری افزود: متأسفانه برخی از مدیران فرهنگی ما کمتر به کتاب و کتابخوانی توجه دارند تا جایی که حتی تمایلی برای خواندن کتاب‌هایی به زبان یزدی و معرفی استان نیز ندارند.

وی گفت: ما نویسندگان، با وجود علاقه برای نویسندگی برای یزد به دلیل این مشکلات ممکن است که در خارج از استان یزد فعالیت کنیم، ولی امیدواریم با همکاری مسئولان این امر مرتفع شود.

رقیه دوست‌فاطمیها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این نشست گفت: ما تلاش خود را در زمینه کتاب و کتابخوانی انجام می‌دهیم و امیدواریم مشکلات نویسندگان نیز حل شود.

در این مراسم از محمدعلی جعفری نویسنده کتاب «رهبر دارالعباده» تجلیل و قدردانی گردید و در پایان نیز بر تربت شهید صدوقی فاتحه قرائت شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا راهپیمایی 13 آبان 13 آبان شبستان یزد سید محمد بطحایی بطحایی اردبیل خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند خوانش کتاب محمد علی جعفری شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی

مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و… را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می‌شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انتشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، الزامات آموزش و پرورش؛ بایدها، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد