Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@04:59:34 GMT

توصیف جالب قطری‌ها ‌از طارمی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۳۸۲۶

توصیف جالب قطری‌ها ‌از طارمی

روزنامه قطری استاد الدوحه به انتقاد از عملکرد طارمی به عنوان مهاجم نوک الغرافه پرداخت و از این بازیکن ایرانی خواست که با تمرکز بالاتری بازی کند.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از استاد الدوحه، مهدی طارمی بعد از جدایی از تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و الغرافه را به عنوان مقصد بعدی خود  انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی عملکرد خوبی در الغرافه داشته و از بهترین های این تیم به شمار می‌آید اما آمار گلزنی او به ویژه در فصل جاری خوب نبوده است.

روزنامه قطری در توصیف مهدی طارمی از تیتر" تلاش زیاد و از دست دادن فرصت های گلزنی به آسانی" استفاده کرد و نوشت: مهدی طارمی مهاجم خوبی است. او تلاش زیادی از خود نشان می‌دهد و در کارهای هجومی تاثیرگذار است اما یک بار دیگر ثابت کرد که تمرکز لازم را برای زدن ضربات نهایی ندارد و یک مهاجم تمام کننده نیست. طارمی در دیدار برابر قطر که با پیروزی دو بر صفر الغرافه به پایان رسید، حداقل سه فرصت مسلم گلزنی را از دست داد. او در زدن ضربات آخر ناکام است هر چند که به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد.

این روزنامه قطری، ادامه‌ داد: طارمی حتی در صحنه‌ای که برای تیمش پنالتی گرفت در زدن ضربه آخر ناکام عمل کرد. او باید با تمرکز بیشتری بازی کند تا بتواند به عنوان مهاجم هدف ضربات آخر را با دقت بزند.

طارمی در این دیدار یک پنالتی برای الغرافه گرفت و یک پاس گل هم داد تا روی هر دو گل تیمش تاثیر گذار باشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پرسپولیس الغرافه قطر لیگ ستارگان قطر مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال تیم‌های پورتو و گیمارش مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود یاران مهدی طارمی خاتمه پیدا کرد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه ۴ بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد.

در این مسابقه مهدی طارمی ۸۵ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. همچنین وی در این مسابقه یک کارت زرد هم دریافت کرد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد بین تیم‌های پورتو و اسپورتینگ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون