Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگاران کروات مستقر در ورزشگاه آزادی، غیبت کارلوس کی‌روش در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان اتفاقی جالب، مورد توجه قرار دادند. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما به تساوی بدون گل رسید تا نایب قهرمان این فصل لیگ قهرمانان شود. چند خبرنگار کروات که با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار بزرگ را پوشش دادند در گزارشی به روایت مشاهدات خود از این دیدار پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سایت nadalmacija،  "جو پرشوری در ورزشگاه آزادی حاصل شده بود دو ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. شاید حتی اگر ورزشگاهی یک میلیونی هم وجود داشت برای این مسابقه از سوی هواداران پرسپولیس پر می‌شد. نکته جالب حضور چندین تماشاگر زن در ورزشگاه بود که این مسابقه را از نزدیک به نظاره نشستند.
اهمیت این مسابقه به قدری بود که جیانی اینفانتینو رییس فیفا و شیخ سلمان رییس کنفدراسیون آسیا در آن حضور داشتند.
پرسپولیس نسبت به تیم حریف شانس کمتری داشت نه به خاطر نتیجه رفت، بلکه گران‌ترین بازیکن این تیم علیرضا بیرانوند است که ۶۰۰ هزار دلار قیمت دارد، ولی در آسیا برای مثال بازیکنانی مانند ژاوی و گابی، ماهی یک میلیون یورو به جیب می‌زنند.
نکته جالب غیبت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران در این مسابقه بود. او قرار است فردای این مسابقه برای اردوی تیم ملی به ایران بیاید. تصور کنید یک تیم کروات به فینال لیگ قهرمانان برود و زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی به ورزشگاه نرود".
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۵۹۳۵ تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کی روش لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸