Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@18:00:26 GMT

مؤثرترین راه رفع خطر سرطان سینه

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۳۹۵۲

صراط:

نتایج یک بررسی جدید که در دانشگاه لندن صورت گرفته تأیید می‌کند، غربالگری مؤثرترین راه کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه است.

به گزارش فارس به نقل از سایت «timesnownews» این مطالعه حدود 52 هزار و 500 زن در میانگین سنّی 40 تا 69 سال را تحت بررسی قرار داده است.

تحقیقاتی که توسط دانشگاه «Queen Mary» در لندن انجام شده و در مجله «Cancer» منتشر شده حکایت از آن دارد، غربالگری به موقع می‌تواند به میزان قابل توجهی از نرخ ابتلا و مرگ و میر در اثر سرطان سینه بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحقیق با استفاده از داده‌های به دست آمده از پژوهش‌های دانشگاه سوئد نشان می‌دهد، زنانی که غربالگری انجام می‌دهند، 47 درصد کمتر در معرض ابتلا به ریسک سرطان سینه هستند.

کارشناسان موسسه سلامت انگلیس می‌گویند: غربالگری در زمینه سرطان سینه بسیار مهم است؛ افراد باید قبل از آنکه این بیماری گسترش یابد و به قسمت‌های دیگر بدن سرایت کند از آن اطلاع یابند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سرطان سینه بیماری غربالگری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه دو تلویزیون فرانسه در گزارشی از افزایش موارد ابتلا به سرطان در میان افراد کمتر از پنجاه سال خبر داد.
دوازده ماه است که برای ایمیلی تیرون سرطان روده تشخیص داده شده است آن هم در حالی که تنها ۳۹ سال دارد. مانند او شمار زیادی از بیماران جوان به سرطان مبتلا شده اند. این روند نگران کننده است.
امیلی: یک بلای ناگهانی بود. غافلگیر کننده بود. من هیچ سابقه خانوادگی ندارم و اگر این آزمایش خون را به دلیل تغییر در پزشک معالج انجام نمی‌دادم، چیزی تشخیص نمی‌دادیم.
خبرنگار: بیماری در جوانی همانند یک سونامی برای همه خانواده بود. امیلی تریون هنوز به کار خود به عنوان پرستار بازنگشته است. اما پس از عمل جراحی و شیمی درمانی او رو به بهبودی است. ده سال پیش در مرکز مبارزه با سرطان، حضور بیمارانی به جوانی وی نادر بود. حالا پزشکان مانند این سرطان شناس
شاهد شمار زیادی از این دست بیماران هستند.
خبرنگار  : طبق یک مطالعه اروپایی بین سال‌هایی ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ سرطان‌های روده‌ای بین جوانان ۷.۹ درصد در سال افزایش یافته است. این از دیدگاه متخصصان یک پدیده مرموز است.

دیگر خبرها

  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • نقش فندق در کاهش ریسک ابتلا به سرطان
  • سنسور تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • مصرف کدام کره از ابتلا به سرطان پیشگیری می‌کند؟