Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:13:56 GMT

150 دانش آموز و معلم لرستانی حافظ قرآن هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۳۹۸۳

150 دانش آموز و معلم لرستانی حافظ قرآن هستند

اسدالله عباس زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای طرح امام شناسی (مصباح الهدی) در حوزه عترت خبر داد و افزود: یکی از فعالیت‌های شاخص و اصلی آموزش و پرورش استان حفظ آیات قرآن با رویکرد جزء سی قرآن کریم است.
وی اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی جاری جدید ، نهضت ملی حفظ جزء سی قرآن برای دانش ‌آموزان، فرهنگیان و اولیا به صورت داوطلبانه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس زاده تصریح کرد: توسعه فرهنگ قرآن، عترت و نماز در بین دانش آموزان و فرهنگیان یکی از اولویت ها و رویکردهای مهم آموزش و پرورش استان لرستان در سال تحصیلی جاری است.
وی افزود: با حذف آزمون‌ها و کاهش نگرانی‌های درسی از دوره ابتدایی، باید دانش آموزان را با آموزه‌های قرآن در راستای انجام فعالیت‌های ارزشمند آشنا کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: اکنون 450 هزار نمازخانه مستقل در مدارس استان وجود دارد که در برخی مدارس استان نماز جماعت به امامت روحانیون و در مدارس زیر نرم جمعیتی توسط فرهنگیان اقامه می شود.
342 هزار دانش آموز در چهار هزار و 561 آموزشگاه در قالب 16 هزار و 520 کلاس درس تحصیل می کنند.
7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش دانش آموز قرآن قرآن کریم معلم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه‌های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد