Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس لیکرز به ششمین پیروزی فصل خود دست یافت.

طرفداری- لس آنجلس لیکرز در دیداری خارج خانه، با نتیجه مقابل ساکرامنتو کینگز به پیروزی رسید.

تاریخ ورزشگاه ساعت

 یکشنبه 20 آبان 1397 معادل با 11 نوامبر 2018

گلدن وان سنتر 6:30 بامداد گزارش بازی

لیکرز کوارتر اول را بسیار خوب شروع کرد. درخشش لبران جیمز و براندان اینگرام، موتور لس آنجلسی ها را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوال مکگی نیز مانند همیشه به خوبی از زیر سبد محافظت می کرد تا تیم جوان کینگز، نسبت به بازی های گذشته، به دردسر بیش تری بیفتد. کوارتر نخست با نتیجه 20-26 به سود زرد و بنفش پوشان خاتمه یافت. کوارتر دوم نزدیک دنبال شد. درخشش فاکس و دو پرتاب 3 امتیازی پیاپی توسط او، لیکرز را غافلگیر کرد. پادشاه در اواخر نیمه اول با در دست گرفتن ریتم بازی، نگذاشت تا کینگز به بازی بازگردد. کوارتر دوم با نتیجه 24-24 به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با برتری لیکرز دنبال شد. بازی کوزما در این وقت بیش تر به چشم آمد. براندان اینگرام نیز در اواخر کوارتر سوم در لحظات حساس موفق به گرفتن امتیاز شد. از پرتاب های 3 امتیازی مهم جیمز و راندو نیز نباید گذشت. کوارتر سوم با برتری 21-26 یاران پادشاه تمام شد. کوارتر چهارم، زمان تثبیت برتری توسط تیم میهمان بود. بازی تاثیرگذار لنس استیونسن و جاش هارت، بیش تر از همه در این کوارتر دیده شد. کینگز در لحظاتی، نشانه های خوبی از خود نشان می داد که با حملات خوب لیکرز، خنثی می شد. کوارتر چهارم به نیز به نفع لیکرز به انتها رسید تا این تیم ششمین پیروزی فصل خود را با نتیجه 86-101 کسب کند.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند ساکرامنتو کینگز 34% 24% 19 50 لس آنجلس لیکرز 41% 31% 14 59

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس بازیکن ریباند ساکرامنتو کینگز ده آرون فاکس 21 فاکس، بیلیسکا، هیلد و باگدانوویچ 2 کالی استین 12 لس آنجلس لیکرز لبران جیمز 25 راجان راندو 7 تیسون چندلر 12

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم