Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح یک‌شنبه در یک‌صد و بیست و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه هدف از ایجاد این کارگروه رفع موانع تولید و کمک به بازگشت واحدهای صنعتی و تولیدی به چرخه اقتصادی است، ابراز داشت: ۶۶واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند

وی بابیان اینکه به این واحدها ۲۷۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، اضافه کرد: همکاری و مساعدت بانک ها در ارائه تسهیلات لازم به واحدهای دارای مشکل می‌تواند به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان بسیار کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتغال زایی ۳۰۰ نفر با رفع موانع تولید

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال برای ۳۰۰نفر فراهم خواهد شد، ابراز داشت: از این تعداد واحد مشمول دریافت تسهیلات ۴۵ واحد به بخش صنعت، ۲۰ واحد کشاورزی و یک واحد گردشگری را شامل می‌شود.

اسودی ضمن اشاره به ثبت‌نام ۴۳۲ واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات، تصریح کرد: تاکنون ۱۳۶ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به ارزش چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانکهای عامل معرفی و ۱۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی از بررسی مشکلات بانکی، مالیات و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی در این نشست خبر داد و اضافه کرد: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه تاکنون مشکلات ۶۳۹ واحد تولیدی استان بررسی‌شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه برای رفع موانع تولید تاکنون یک هزار و ۵۱۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است، ابراز داشت: ۴۴درصد مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۸درصد مربوط به امور زیربنایی، ۱۶ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی است که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 4454739

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان کارگروه تسهیل اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهادت امام رضا ع شیراز مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم