Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پرسپوليس در عين شايستگي، از رسيدن به عنوان قهرماني ليگ قهرمانان آسيا باز ماند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، تيم برانکو در گام آخر کم آورد. مانند آخرين بازي ليگ پانزدهم که حتي قهرمان نشدن هم نتوانست ذره‌اي از ارزش اين تيم در ليگ برتر را کم کند و همه با چشماني اشک‌بار پروفسور و تيمش را تشويق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا يک بار ديگر ورزشگاه آزادي با صندلي‌هايي مملو از جمعيت، شب تلخي را در تاريخ فوتبال ايران ثبت کرد.
اما از همان لحظه سوت پايان تشويق ها نيز آغاز شدند و هواداراني که اغلب در حال گريه بودند، نام بازيکنان را فرياد زدند و البته بيش از همه معمار پرسپوليس فيناليست آسيا را مورد حمايت قرار دادند. از کاپيتان سيدجلال که مي خواست با بازوبند کاپيتاني پرسپوليس معتبرترين جام قاره آسيا را لمس کند تا احسان علوان زاده که يک جا ليز خورد و نتوانست توپ را کنترل کند و البته بازيکناني چون شايان مصلح و محسن ربيع خواه، يکي از تلخ ترين شب هاي فوتبالشان را سپري کردند اما اين اولين باري نبود که پرسپوليسي ها با برانکو تا آستانه قهرماني رفتند و از لمس جام بازماندند. کمتر پرسپوليسي است که 24 ارديبهشت 95 را فراموش کند؛ آن ها در پايان ليگ پانزدهم نيز اين چنين مغموم و ناراحت مورد حمايت يک استاديوم پر از تماشاگر قرار گرفتند و همين هواداران انگيزه اي شدند براي قهرماني در ليگ برتر؛ حالا قرمزها چالش تکرار همان موفقيت را اين بار با تيمي تغيير يافته را خواهند داشت.
سايت شبکه فاکس اسپورتس به تمجيد از عملکرد تيم فوتبال پرسپوليس در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا پرداخت. تيم فوتبال پرسپوليس با تساوي بدون گل در ديدار برگشت فينال ليگ قهرمانان آسيا و با توجه به شکست 2 بر صفر در بازي رفت، به مقام نايب قهرماني اين تورنمنت دست يافت. سايت شبکه فاکس اسپورتس پس از اين بازي نوشت: «پرسپوليس به مدال دلخواهش نرسيد، اما خوب بازي کرد و عملکرد فوق العاده‌اي براي رسيدن به فينال داشت».
نگار دستان برانکو قرار نيست در اين فصل باز بشود و کابوس محروميت و مصدوميت حتي براي دقايقي دست از سر قرمزهاي پايتخت بردارد. اين فصل با کمبود بازيکن براي پرسپوليس شروع شد و هواداران و برانکو اميدوار بودند بتوانند با همين شرايط خود را به نيم‌فصل برسانند اما اين پايان قصه آنها نبود و هر روز که گذشت شرايط براي آنها سخت‌تر و سخت‌تر شد. پرسپوليس فصل را با يازده بازيکن اصلي و دو ذخيره يعني منشا و مصلح آغاز کرد. بعد از چند هفته البته منشا جاي عاليشاه را در ترکيب اصلي گرفت. ماهيني اما معادله را تغيير داد. مصدوميت شديد او و پارگي رباطش مصلح را از ميان گزينه‌هاي روي نيمکت حذف کرد.
پرسپوليس با همين اوضاع کجدار و مريز به فينال رسيد. اما در آستانه فينال عاليشاه مصدوم شد و نعمتي محروم. حالا ديگر نه تنها از گزينه‌هاي روي نيمکت خبري نبود که بازيکني مانند آدام همتي هم بايد به ترکيب اضافه مي‌شد. در ميان اتفاقات تلخ يک اتفاق خوب هم افتاد و آن بازگشت محسن ربيع‌خواه بود. بازيکني که مي‌توانست نيمکت را از منفي بودن حضور بازيکن باتجربه خارج کند. برانکو در دقيقه 60 بازي تصميم گرفت از اين اتفاق خوب بعد از سريال تمام اتفاقات بد استفاده کند و دستي به ترکيب تيمش بکشد. او يکي از سريعترين تعويض‌هاي دوران مربي‌گري‌اش را انجام داد و ربيع‌خواه را به ميدان آورد اما انگار بدشانسي او تمام نشدني است. تنها چند دقيقه بعد از حضور ربيع‌خواه، محمد انصاري به بيرون رفت. حضور او با عصا در مراسم اهداي مدال نشان داد که قصه از يک مصدوميت ساده فراتر رفته است و محمد انصاري هم به ليست بلندبالاي کابوس‌هاي برانکو اضافه شده است. در اين فصل آسايش بزرگترين گمشده برانکو خواهد بود. گمشده‌اي که به اين زودي‌ها خيال پيدا شدن ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپوليس برانکو سيدجلال حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!

بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوار هستند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرند.

طرفداری | بازیکنان و مربیان پرسپولیس استوری های را منتشر کردند.

شب گذشته پرسپولیس در یک جدال دیدنی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت های جام حذفی کنار برود. پس از این بازی انتقادات زیادی به پرسپولیسی ها بابت عملکردشان وارد شد.

حالا پرسپولیس استوری زیر را به شکل مشترک منتشر کردند و نوشتند:

با هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!