Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  بدين‌وسيله به اطلاع کليه داوطلبان متقاضي شرکت در آزمون زبان انگليسي پيشرفته مي‌رساند: 
بدين‌وسيله به اطلاع کليه داوطلبان متقاضي شرکت در آزمون زبان انگليسي پيشرفته مي‌رساند:
1- صد و سي ودومين دوره آزمون زبان انگليسي پيشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 97/08/24 در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و كارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 97/08/22 بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار مي‌گيرد تا داوطلبان بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملي نسبت به پرينت آن اقدام نمايند. بديهي است كه هر داوطلب براي شرکت در جلسه آزمون بايد، علاوه بر پرينت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملي يا اصل گذرنامه خود را ارائه نمايد.
توضيح: چنانچه داوطلبان متقاضي شرکت در آزمون هر گونه اشکالي در کارت ورودي خود مشاهده نمودند، مي‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 97/08/23 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر و دو قطعه عکس به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.
تذكر مهم: داوطلباني كه شماره پرونده و كدپيگيري ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، براي دريافت شماره پرونده با مراجعه به سايت سازمان سنجش و ورود به سيستم پاسخگويي اقدام نمايند و به هيچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمايند.
2- آدرس باجه رفع نقص كارت:
- دانشكده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره: تهران: خيابان انقلاب، ميدان فردوسي، كوچه شاهرود، دانشكده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره
ضمناً به اطلاع مي‌رساند كه واحد اطلاعات و پاسخگويي به سوالات در اين باره از اين تاريخ لغايت 97/08/23 همه روزه بغير از ايام تعطيل و در وقت اداري آماده پاسخگويي به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامي به منظور پاسخگويي به سوالات خود مي‌توانند به بخش پاسخگويي اينترنتي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و يا با شماره تلفن 42163- 021 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوري خودداري نمايند.
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا کریمیان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان تا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از دریافت بیش از ۷۲۰ هزار کارت ورود به جلسه توسط داوطلبان نوبت اول کنکور خبر داد و افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند، دارای دو کارت هستند.

کریمیان تاکید کرد: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه‌مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

وی گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • نحوه پرینت و رفع نقص کارت کنکور ۱۴۰۳ | داوطلبان این توصیه‌های مهم را جدی بگیرند
  • نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳