Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای معاونان وزارت علوم اعلام کرد: این پرداخت شامل بازنشستگان روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ بوده که قسط سوم آن در حدود ۷۱۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و انشاءالله در آذر ماه مستقیماً به حساب این افراد واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرداخت اولیه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۴,۰۰۰ میلیارد ریال بود که هفته گذشته به حساب آنان واریز شد.

نظر پور همچنین گفت: باقیمانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعضای هیئت علمی و کارکنان آموزش عالی در سال ۱۳۹۵ به میزان حدوداً ۵۱۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه ها واریز شده است. در این خصوص، انتظار می رود که دانشگاه ها هر چه سریع تر نسبت به واریز این مبلغ به حساب بازنشستگان اقدام نمایند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تصریح کرد:در این میان، با پیگیری های انجام شده و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور، پاداش پایان خدمت ۱۸۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۳۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای نیز به مبلغ ۲۱۴/۶۰۵/۱۸۹/۰۱۳ ریال به صورت یک‌جا و طی یک پرداخت به حساب این افراد واریز شده است.

انتهای پیام/

آذر ماه پرداخت قسط سوم پاداش پایان خدمت اعضای هیئت علمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست و شاید به خاطر این مسائل حتی دست از کار هم بکشد. هرچند که سسما همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و باید دید طی روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت
  • عیدانه ۱۳۰ میلیارد ریالی برای فرزندان ایتام و محسنین استان البرز