Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن از هلاکت و زخمی شدن 180 نفر از متجاوزان و مزدوران آنان در نبردهای جبهه های استان الحدیده در دو روز گذشته و انهدام بیش از 170 دستگاه خودروی زرهی و نظامی آنان طی چند روز گذشته خبر داد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره ، سرتیپ یحیی السریع گفت ده نفر از آنهایی که به هلاکت رسیدند از فرماندهان گردانها و سه نفر از آنها از فرماندهان گروهان ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام نظامی یمنی افزود گزارشهای اطلاعاتی نشان می دهد دهها جسد به مراکز پزشکی در شهر المخاء (در استان الحدیده و تحت کنترل متجاوزان و مزدوران) انتقال داده شده است.
السریع گفت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن 21 دستگاه زره پوش و خودروی نظامی را طی دو روز گذشته در جبهه های الحدیده منهدم کرده اند که بدین ترتیب تعداد خودروهای زرهی و نظامی منهدم شده طی چند روز گذشته در جبهه های الحدیده به بیش از 171 دستگاه رسیده است.

منابع بیمارستانی و نظامی در یمن روز یکشنبه اعلام کردند در درگیری ها در شهر حدیده دست کم 61 نفر کشته شدند.


نجیب الاشموری گزارشگر المسیره در گزارشی گفت : منطقه جبلیه در شهرستان التحیتا در عملیاتی شبانه آزاد شد و متجاوزان و مزدوران ، بامدادان از منطقه عملیات گریختند.
مساحت مناطق آزاد شده ، زیاد است که دوربین ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته های مردمی این مناطق را به تصویر کشیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نيرو يمن خسارت متجاوزان مزدوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد

سرچاهی مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در پی بارش‌های اخیر، ۱۸۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان بشرویه آسیب وارد شده است.

او افزود: از این میزان خسارت ۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه زراعی، ۷۸  میلیارد تومان به حوزه باغی، ۱۱ میلیارد تومان به منابع آبی شهرستان، ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات آبیاری و جاده‌های بین مزارع وارد شده است.

سرچاهی ادامه داد: گزارش‌ها  و پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و جبران خسارت وارده در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!