Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-09@00:19:34 GMT

آمار استقلال در خط حمله/ چیزی در حد فاجعه!

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۴۸۹۶

آمار استقلال در خط حمله/ چیزی در حد فاجعه!

خبرگزاری میزان- آمار خط حمله تیم فوتبال استقلال امسال چیزی در حد فاجعه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال با وجود هزینه‌هایی که برای جدا شده‌های خود در ابتدای فصل کرد، نتوانست نتایج مورد انتظار را کسب کند.   در این بین، جالب است که استقلال ۱۱ بازی در لیگ برتر انجام داده و تنها ۹ بار موفق به گلزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آماری که با توجه به هزینه‌های صورت گرفته، چیزی شبیه فاجعه است.از طرفی، این تیم ۶ گل خورده در کارنامه خودش دارد که البته خیلی بد نیست.   استقلالی‌ها مهاجمانی، چون مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری، الحاجی گرو، جابر انصاری، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی را دارد که آنها اصلا در حد انتظار نبوده و نتوانسته‌اند درخشش قابل توجهی داشته باشند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال وینفرد شفر مرتضی تبریزی الحاجی گرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه منجر به فاجعه انسانی در منطقه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی خاطرنشان کرد عملیات رژیم صهیونیستی در منطقه رفح فاجعه انسانی است؛ اکنون شمار زیادی از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در آنجا وجود دارند و بیش از ۱.۵ میلیون تن در جنوب نوار غزه در منطقه رفح مستقر هستند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح منجر به فاجعه انسانی در منطقه خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه ۶ مه، عملیات نظامی خود را در شهر رفح آغاز کرد و روز سه‌شنبه اعلام کرد که کنترل بخش فلسطینی گذرگاه رفح را به دست گرفته و جاده بین گذرگاه و صلاح الدین را بسته است.

حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح در شامگاه دوشنبه درحالی رخ داد که پیش از آن جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش‌بس در غزه خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عباس عبدی: قانون فرزندآوری به لحاظ مصرف منابع مالی فاجعه است
  • بیانیه پزشکان بدون مرز درباره پیامدهای فاجعه‌بار حمله به رفح
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل به رفح
  • روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود
  • چیزی به‌نام دلالی قبر در اصفهان نداریم
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود