Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت روسیه در واشنگتن رسما از وزارت خارجه آمریکا درخواست کرده تا درباره بازداشت یک روزنامه‌نگار روسی توسط مامورین اف‌بی‌آی در فرودگاه واشنگتن، توضیح بدهد. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ بین الملل اروپا آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»،سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که اطلاعات منتشره درباره بازداشت "الکساندر مالکیویچ" روزنامه نگار و نایب رئیس کمیسیون مجلس مردمی روسیه در زمینه توسعه جامعه اطلاعاتی، رسانه‌ها و ارتباطات جمعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات دیپلماتیک روسیه خواستار توضیح وزارت امور خارجه آمریکا درباره بازداشت این روزنامه نگار روسی در فرودگاه واشنگتن توسط مامورین اف‌بی‌آی شدند.

در بیانیه منتشره از سوی سفارت روسیه آمده است: «در رابطه با اخبار رسانه‌های گروهی درباره بازداشت این روزنامه نگار روسی در فرودگاه واشنگتن توسط مامورین اف‌بی‌آی، درخواست رسمی به وزارت خارجه آمریکا ارسال شده و در آن خواستار توضیح درباره این حادثه شده است.»

سفارت روسیه در ایالات متحده به شهروندان روسی توصیه کرده که در چنین مواردی سریعا خواستار برقراری ارتباط با سفارت روسیه شود و این حق قانونی آنهاست.

این روزنامه نگار روسی یکی از ناظرین انتخابات میان دورهای کنگره و فرمانداری در ایالت مریلند آمریکا بود.

انتهای پیام/

R1445/P36447/S8,89,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی گفت که در خصوص مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌ های آمریکا وحشت‌ زده شده است.

آلبانزه در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بازنشر تصاویر مربوط به برخورد شدید پلیس با دانشجویان حامی فلسطین، با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌ های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: اجازه دهید نسل‌ کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094686

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟