Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان ( به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۸- ۹۷ بر اساس جدول زمان بندی از امروز ۲۰ آبان آغاز شده است و دانشجویان تا ۱۰ آذرماه ۹۷ می توانند درخواست میهمانی جدید در دانشگاه مبداء را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام تنها به صورت اینترنتی انجام می گیرد و دانشجویان باید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط میهمانی و انتقال و آماده کردن اطلاعات مورد نیاز و اسکن مدارک جهت ثبت درخواست انتقالی خود اقدام کنند.

پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دانشجو ناقص باشد برای وی پیغامی ارسال می شود که دانشجو باید حداکثر تا تاریخ ۲۶ آذر ۹۷ نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کند.

دانشجوی متقاضی انتقال لازم است در صورت موافقت با درخواست انتقالی در دانشگاه مبداء، مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای دانشگاه یا دانشگاه های مقصد انتخابی را از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی تا تاریخ ۲۳ دی ماه ۹۷ ارسال و تکمیل کند تا درخواست توسط دانشگاه یا دانشگاه های مقصد مورد بررسی قرار گیرد. 

همچنین دانشگاه‏ ها و دانشکده های علوم پزشکی که در نیمسال دوم ۹۸-۹۷ پذیرش دانشجوی انتقالی یا میهمانی ندارند باید اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به انجام رسانند و از قبل به اطلاع دانشجویان برسانند.

کد خبر 4454819

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی مرکز خدمات آموزشی نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی آموزش پزشکی سازمان سنجش دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران وزارت بهداشت تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهیان مرکز سنجش آموزش پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ۵هزار و ۱۴۲ داوطلب آبادانی و خرمشهری برای راهیابی به دانشگاه‌ها در آزمون سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.

در آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانات اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۷ صبح در محل برگزاری آزمون حاضر می‌شوند.  همچنین یکهزار و ۹۰۹ داوطلبان خرمشهری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای ورود به دانشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.
آزمون رشته‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و رشته علوم تجربی در صبح جمعه برگزار می‌شود.
به گفته مسئولان برگزاری آزمون درب سالن امتحانات در نوبت صبح ساعت ۷ و سی دقیقه و بعد از ظهر ساعت ۱۴ بسته می‌شود. 

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) قابل مشاهده و چاپ است. 

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور است، داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به درگاه سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.

در گروه‌های علوم انسانی در استان خوزستان ۱۰ هزار و ۵۷ نفر، تجربی هشت هزار و ۴۷۶ نفر، ریاضی هزار و ۷۱۳ نفر، زبان ۸۰۴ نفر و هنر ۴۲۳ نفر در حوزه‌های آموزش و پرورش با هم رقابت می کنند.
آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

 

بیشتر بدانید: 

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کلاهبرداری در فضای مجازی هشدار داد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل