Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-07@12:42:24 GMT

جزئیات جلسه اعضاء شورای شهر با عارف

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۵۳۱۰

جزئیات جلسه اعضاء شورای شهر با عارف

به گزارش«نماینده»، حجت نظری در خصوص اینکه برخی از کاندیداها شائبه هایی در خصوص بازنشستگی و پرونده های قضایی دارند، افزود: در مرحله ۵ گزینه چندان مسئله تضمین و اطمینان مورد توجه نبود اما در جریان انتخاب دو نفر حتما این تضمین ها و این استعلامات از جمله بازنشستگی، سلامت افراد و ...، مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه چرا بین گزینه ها افراد جوان دیده نمی شود، گفت: گزینه من گزینه جوان بود اما به مرحله نهایی راه پیدا نکرد.

نظری در خصوص جلسه برخی از اعضای شورا با چهره های اصلاح طلبی مانند عارف، افزود: من در آن جلسه حضور نداشتم اما آقای عارف نکاتی از باب مشورت به دوستان گفتند که با توجه به پنج گزینه نهایی به نظر می آید چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شورای شهر محمدرضا عارف نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بیش از ۱۳۰ کارخانه چای سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای هستند.

به گفته او، با توجه به شرایط جوی و بارش های اخیر، برگ سبز چای از کیفیت بالایی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

حسنی با بیان اینکه قیمت چای پایان هفته تعیین تکلیف می شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که قیمت چای بسته به ارقام مختلف ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید چای خشک کمتر از ۲۸ هزارتن نباشد و بالاتر از ۲۸ هزارتن تابع شرایط جوی است.

او گفت: با توجه به افزایش واردات قهوه، گران شدن چای و کاهش مصرف پیش بینی می شود که تا پایان سال واردات چای از ۵۰ هزارتن فراتر نرود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد