Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نیکول کیدمن تأکید کرد بهترین شرایط را برای مراقبت از دو فرزندش که از همسر سابق خود تام کروز دارد، فراهم می‌کند.

نیکول کیدمن هنرپیشه ۵۱ ساله هالیوودی اهل استرالیا در مصاحبه با مجله انگلیسی زبان «who» در مورد تربیت و مراقبت از دو فرزندش، ایزابلا کروز ۲۵ ساله و کانر کروز ۲۳ ساله توضیحاتی داد.

کیدمن در سال ۲۰۰۱ که از «تام کروز» جدا شد سرپرستی و حضانت دو فرزندش را که از زندگی مشترک ۱۰ ساله با تام کروز داشت را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزابلا و کانر دو فرزند کیدمن و کروز از جنبه فکری و عقیدتی به پدرشان گرایش داشته و دنباله‌رو عقاید مذهبی او هستند.

کیدمن در مورد الان که بچه‌هایش بزرگ و به سن استقلال Esteghlal رسیده‌اند گفت: «آنها حالا بزرگ شده‌اند. آنها قادرند برای خود تصمیم بگیرند. البته آنها تصمیم گرفته‌اند که دانشمند شوند و من به عنوان یک مادر وظیفه‌ام دوست داشتن آنهاست.»

هنرپیشه «دروغ‌های کوچکِ بزرگ» در ادامه افزود: «من علی‌رغم اختلافات عقیدتی، عاشق بدون قید و شرط فرزندانم ایزابلا و کانر هستم. من مثال و نمونه‌ای از تحمل هستم و این دلیل اعتقاد من است و اینکه مهم نیست فرزندت چه تفکری داشته باشد، فرزند عشق است و فرزند باید بداند که عشق وجود دارد و من با آغوش باز با عشق پذیرای آن‌ها هستم.»

او در ادامه گفت: «به عقیده من این خیلی مهم است زیرا اگر عشق را از فرزندت بگیری برای هر فرزندی از هر خانواده‌ای و در هر نوع ارتباطی این کار اشتباه خواهد بود. ازینرو این وظیفه ما والدین است که همیشه عشق بدون قید و شرط به آنها بورزیم.»

وی اظهار داشت: «من در مورد تربیت فرزندانم خیلی جدی هستم و باید مراقب روابطشان باشم. واقف هستم که باید زندگی‌ام را وقف بچه‌هایم بکنم، زیرا تنها هدفم هم این است.»

نیکول کیدمن همچنین مادر دو دختر دیگر یکی ۱۰ ساله به نام «ساندِی» و دیگری ۷ ساله به نام «فِیت» است که از همسر فعلی خود «کِیت آربِن» دارد. او به تازگی در مصاحبه با مجله نیویورک گفته بود که ازدواجش با تام کروز در اوایل کار هنرپیشگی‌اش باعث محافظت او در برابر تجاوزها و تعرض‌های جنسی بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند کتک زدن پدر برای کشف راز ناپدید شدن مادر مهربان / 2 خواهر در کلانتری چه گفتند؟ قتل وحشتناک مادر شوهر با آب جوش ! / عروس جوان دستگیر شد نقشه آبروبر پدر زن برای داماد جدیدش ! مرد 95 ساله ای که زنده شد +عکس ماجرای مرگ تلخ زن باردار همدان چه بود؟ رضا عطاران نرفته برمی‌گردد ! دخترم بعد از طلاق، من را گاز می گیرد! ماجرای آزادی همه زندانی های مهریه در مشهد چه بود؟ جمیله در راه پله های دادگاه مورد بی حیایی قرار گرفت/ مرد زندانی با دستبند به او نزدیک شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس گیر کردن زن چاق در حمام به مدت 5 روز / پستچی به داد او رسید + کس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه استقلال Esteghlal تام کروز بچه همسر سابق هنرپیشه فرزندانش عکس فیلم ایران روزنامه جوان مادر خودرو عربستان زن دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال ۱۴۰۲ با همه فراز و فرودهایش سالی پربار برای نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌ها بود و در این سال نیروهای مسلح کشورمان علاوه بر آنکه دستاوردهای جدیدی در حوزه‌های مختلف داشتند، ‌توانستند رزمایش‌ها و عملیات‌های موفقی را نیز اجرا کنند.

بنابر روایت تسنیم، ماحصل تلاش مختصصان صنعت دفاعی در کنار تلاش شرکت‌های دانش بنیان، همچنین تلاش و از خودگذشتگی رزمندگان نیروهای مسلح موجب شد تا ضمن پدید آمدن امنیت پایدار برای کشورمان بازدارندگی فعال در مقابل دشمنان مستحکم‌تر شود.

در این سال نیروهای دریایی ارتش سپاه دستاوردهای بسیار مهمی داشتند. از جمله آنها الحاق شناورهای زرمی جدید به ناوگان هر دو نیروی دریایی ارتش و سپاه و اجرای موفق رزمایش‌ها و عملیاتهای گوناگون بود.

در ادامه به مرور مهمترین دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه دریایی می‌پردازیم:

پهپاد ضد زیردریایی در ارتش عملیاتی شد

۲۹ فروردین دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی تسنیم از دستیابی نیروی دریایی ارتش به پهپاد ضد زیردریایی خبر داد.

وی افزود: برای کشف زیردریایی به وسیله پهپاد از یک نوع سونار به همراه تجهیزات دیگری استفاده می‌کنیم که توسط جوانان این سرزمین طراحی شده‌اند و هم اکنون در نیروی دریایی عملیاتی هستند.

پایان ماموریت ناوگروه ۳۶۰/ دنا و مکران در بندرعباس پهلو گرفتند

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن دنا و ناو بند مکران پیش از ظهر ۳۰ اردیبهشت با استقبال فرمانده نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های کارکنان این ناوگروه وارد منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش در بندر عباس شد.

ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی بیش ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، در این روز به پایان رسید.

تحویل موشک‌های کروز «ابومهدی» به نیروهای دریایی ارتش و سپاه

۳ مرداد ماه مراسم الحاق سامانه سلاح راهبردی برد بلند کروز دریایی «ابومهدی» به نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

موشک ابومهدی یک کروز دریایی با برد بالای ۱۰۰۰ کیلومتر است که محدوده پوشش دفاع دریایی جمهوری اسلامی ایران را نسبت به قبل چندین برابر می‌کند و می‌تواند دامنه عملیاتی گسترده‌ای را تحت پوشش قرار دهد.

رزمایش دریایی سپاه در جزیره بوموسی/ استقرار سامانه‌های موشکی فتح و قدیر در جزایر ایرانی

۱۱ مردادماه رزمایش اقتدار دریایی سپاه با بکارگیری شناورهای موشک انداز پرسرعت، پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی، هواپیماهای دوزیست و موشک‌های بالستیک نقطه زن دریایی در جزایر بوموسی، تنب بزرگ و کوچک برگزار شد.

این رزمایش با نام "سردار شهید اسحاق دارا " و هدف " نمایش اقتدار و آمادگی‌های دفاعی رزمی نیروی دریایی سپاه در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی" و اجرای تمرینات و وضعیتهای متنوع توسط یگان‌های رزمی عملیاتی، شناوری، موشکی، پهپادی، هوا دریا، جنگال، واکنش سریع، گردان‌های امام حسین (ع) استان هرمزگان و بسیج دریایی با پشتیبانی هوایی نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

الحاق سامانه‌های جدید موشکی و پهپادی به نیروی دریایی سپاه

۱۴ مردادماه سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.

انواع کامیون‌های پرتاب موشک‌های کروز به‌همراه سامانه‌های راداری و فرماندهی و چند صد موشک کروز و بالستیک از برد ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر نیز از جمله سامانه‌ها و تجهیزاتی است که در این روز به توان نیروی دریایی سپاه ملحق و افزوده شد.

تجهیز ناوشکن «سبلان» به ۱۲ موشک کروز

۹ مهرماه دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، از افزایش موشک‌های کروز دریایی ناوشکن سبلان خبر داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ابراز کرد: این ناوشکن به ۱۲ موشک کروز ضدکشتی مجهز شده است.

ناوشکن «دیلمان» به ناوگان دریایی شمال ارتش ملحق شد

۶ آذرماه مراسم الحاق ناوشکن «دیلمان» به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش با حضور جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه برگزار شد.

دیلمان جدیدترین ناوشکن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با وزن ۱۵۰۰ تن است که با طراحی و تحت نظارت نیروی دریایی ارتش و توسط مجموعه صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده است.

برگزاری رزمایش مشترک دریایی امداد و نجات ایران و عمان در تنگه هرمز

۹ آذرماه رزمایش مشترک‌ دریایی امداد و نجات با حضور شناوهای رزمی و پروازی نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، در شمال اقیانوس هند و تنگه هرمز برگزار شد.

در این رزمایش یک روزه، بالگردهای نظامی دو کشور، همزمان با عملیات رصد و پایش تردد شناورهای نظامی و تجاری توسط پهپادهای جمهوری اسلامی ایران و هواپیماهای شناسایی نیروی هوایی ارتش در شمال اقیانوس هند و تنگه هرمز در حضور روسای کمیته مشترک دوستی نظامی دو کشور در صحنه رزمایش، از یگان‌های رزمی سطحی پشتیبانی کردند.

زیردریایی بدون سرنشین با قابلیت انهدام مین رونمایی شد

۹ آذرماه شناور زیرسطحی بدون سرنشین با قابلیت انهدام انواع مین‌هایی دریایی توسط نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.

این شناور جدید قابلیت شناسایی و انهدام انواع مین‌های لنگردار و کف خواب را دارد.قابلیت حمل انواع محموله‌ها برای انهدام انواع مین‌ها از دیگر قابلیت‌های این شناور بدون سرنشین جدید است.

الحاق موشک کروز طلائیه و بالگردهای جنگ الکترونیک به نیروی دریایی ارتش

۳ دی‌ماه دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش اعم از سامانه موشک کروز راهبردی طلائیه، سامانه موشک کروز نصیر، اولین بالگرد جنگالی، اولین بالگرد اطلاعاتی و ... رونمایی و به سازمان رزم این نیرو الحاق شد.

سامانه موشک کروز راهبردی طلائیه، سامانه موشک کروز نصیر، اولین بالگرد جنگالی، اولین بالگرد اطلاعاتی، سامانه های موشکی سطح به سطح ۸ فروندی، پهپاد پرسه زن و انهدامی هوشمند سنجر ناوشکن جماران، سامانه چند منظوره پهپادی جنگالی و اطلاعاتی، سامانه غواص یاب، یدکش بندرگاهی و لنگرگاهی سیروان، بخشی از سامانه هایی است که در این روز رونمایی و به ناوگان جنوب و منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش الحاق شد.

ارتقای ۲برابری موشک‌های ناوشکن جماران/ نصب ۸ فروند موشک کروز ضدکشتی

۴ دی‌ماه در راستای ارتقای توان موشکی شناورهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن جماران به ۸ فروند موشک کروز ضدکشتی مجهز شده است.

ناوشکن جماران که اولین محصول پروژه موج بود و در سال ۱۳۸۸ از آن رونمایی شد تا پیش از این به ۴ فروند موشک کروز ضدکشتی مجهز بود که به این ترتیب تعداد موشک‌های آن به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

الحاق ناو ابومهدی المهندس و شناورهای تندرو و موشک‌انداز نیروی دریایی سپاه

۱۶ دی‌ماه مراسم الحاق ناو ابومهدی المهندس و شناورهای تندرو و موشک‌انداز نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

این شناور توانایی ۱۴ روز دریانوردی و ۲ هزار مایل دریایی با قابلیت رادارگریز در مقابل رادارهای دشمن را دارد. شناور ابومهدی دارای ۶ موشککروز ضد کشتی و ۸ موشک پدافند هوایی کوثر است.

توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش

۲۱ دی‌ماه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نفتکش آمریکایی را با حکم قضایی در آبهای دریای عمان توقیف کرد.

به دنبال تخلف کشتی سوئز راجان در اردیبهشت ماه سال جاری و سرقت نفت ایران توسط آمریکانفتکش یاد شده با نام جدید نیکولاس ST صبح امروز توقیف شد. نفتکش متخلف یاد شده در سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار امریکا قرار داده بود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887972

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه متلاشی شدن یک رادار اوکراینی توسط موشک کروز
  • (ویدیو) بدلکاری ترسناک تام کروز با پرش واقعی از روی کوه
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!
  • خبر تازه درباره ازدواج گوگوش با رها اعتمادی
  • این جنگنده هولناک روسی کیف اوکراین را به هم ریخت
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • درسال ۱۴۰۲ چگونه ۱۴هزار متخصص ایرانی ۵۸میلیون قطعه خودرو در کروز تولید کردند؟
  • درسال ۱۴۰۲ چگونه ۱۴هزار متخصص ایرانی ۶۰ ۵۸میلیون قطعه خودرو در کروز تولید کردند؟