Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:22:35 GMT

وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۵۳۸۳

وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سید محمد بطحایی برای حضور در اجلاس دبیران کل کمیسیون های ملی آیسسکو که با حضور نمایندگان بیش از شصت کشور و وزرای علوم وتحقیقات و فناوری  جمهوری اسلامی ایران و همچنین معاون امور زنان ریاست جمهوری  برگزار می شود، وارد شیراز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو سخنرانی می کند.

این اجلاس با هدف تقویت شبکه علمی و تحقیقات در کشورهای عضو سازمان آیسسکو ،طی روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان ماه ، با حضور دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو از ۳۵ کشور اسلامی ،در مرکز استنادی علوم جهان اسلام در شیراز برگزار می‌ گردد.

در این اجلاس ضمن ارائه گزارش وضعیت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران ، برنامه‌های جاری سازمان آیسسکو برای دبیران کل کمیسیون های ملی آیسسکو نیز تشریح خواهد شد.

 در مراسم استقبال پژوهش معاون سیاسی، امنیتی استاندار ،استوار میمندی مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری فارس، دکتر نجفی  مدیر کل آموزش و پرورش استان و دکتر دهقانی ، رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری جهان اسلام حضور داشتند.

کد خبر 4454839

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس سید محمد بطحایی وزارت آموزش و پرورش اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهادت امام رضا ع شیراز مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، در گفتگوی تلفنی امروز پنجشنبه مارگوش تاساکانا وزیر امور خارجه استونی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای بحث و تبادل نظر شد.

طرفین در این گفتگو با اشاره به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور، آمادگی متقابل برای توسعه بیش از پیش مناسبات را مورد تاکید قرار دادند.

امیرعبداللهیان در خصوص تحولات فلسطین تاکید کرد: عمق فاجعه نسل‌کشی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه می‌طلبد که تمامی کشورها برای برقراری آتش‌بس پایدار، رفع کامل محاصره انسانی، تبادل اسرا و جلوگیری از وقوع جنایات بیشتر رژیم اسرائیل در غزه تلاش کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به درخواست طرف استونیایی در خصوص کشتی توقیف شده در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و آزادی خدمه استونی اظهار داشت: کشتی توقیف شده که در آب‌های سرزمینی ایران رادار خود را خاموش کرده و امنیت دریانوردی را به خطر انداخته در توقیف قضایی قرار دارد، اما ایران همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده است و در صورت همراهی کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آنها به کشورشان و از جمله استونی فراهم است.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات دریایی از سوی تمامی کشتی‌ها در راستای حفظ امنیت دریانوردی امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.

مارگوش تاساکانا وزیر امور خارجه استونی نیز ضمن با اهمیت دانستن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع موانع، مناسبات فی‌مابین بیش از پیش گسترش یابد.

وزیر امور خارجه استونی همچنین با اشاره به بحران‌های منطقه‌ای، خواستار همکاری همه کشورها برای توقف جنگ در غزه شد.

وی از نگاه انسانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان