Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@00:26:53 GMT

همکاری آموزشی عامل تفاهم بین ملت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۵۷۵۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس شورای سیاستگذاری کمیسیون ملی آیسسکو در ایران، در آیین افتتاحیه اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو گفت: آیسسکو محلی برای همکاری و همبستگی بین ملت هاست و نقطه مشترک بین کشور‌های عضو آیسسکو دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن درخشان آن است.
 وزیر آموزش و پرورش ،با بیان حمایت‌های آیسسکو از ملت‌های رنج دیده به ویژه مردم ستمدیده فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیوستن به این سازمان تاکنون کوشیده است، نقش موثری در اجرای برنامه‌های آن ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد بطحایی گفت: آموزش وپرورش نقش اساسی در تفاهم و صلح بین ملت‌ها دارد و در تلاشیم این نهاد را از نظر کیفی وکمی ارتقا دهیم.
در این اجلاس ضمن ارائه گزارش وضعیت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های جاری سازمان آیسسکو برای دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو هم تشریح می‌شود.
اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو با حضور نمایندگان ۶۰ کشور و با هدف تقویت شبکه علمی و تحقیقات، امروز و فردا در مرکز استنادی علوم جهان اسلام شیراز در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همکاری ملت ها اجلاس فارس شیراز آیسسکو خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی

وزیر امور خارجه ایران در اولین دیدار خود در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی با همتای مصری خود سامح الشکری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، شب گذشته، وزیر امور خارجه ایران در راس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا وارد این کشور آفریقایی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش‌نویس قطعنامه فلسطین، پیش‌نویس بیانیه بانجول و پیش‌نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می‌نماید.

دیگر خبرها

  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی