Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حضور بانوان ورزش کار در بخش مدیریتی ورزش و جوانان، روز بروز چشمگیر تر می شود . در این رابطه، مدیریت هیئت تکواندو استان زنجان با اقدامی شایسته این روند را کامل تر نموده و با انتخاب بانویی وارسته در کادر مدیریتی رشته تکواندو بر توانایی زنان جامه ما ارزش گذاری نموده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ابوالفضل خدایی رئیس هیئت تکواندو استان زنجان اظهار کرد:فاطمه بهرامی اولین بانوی رئیس هیئت تکواندو شهرستان طارم، دارای کمربند مشکی دان 3 تکواندواست ومدت 3 سال در شهرستان طارم در آموزش هنرجویان فعالیت دارد.

 فاطمه بهرامی به تازگی به عنوان رئیس هیئت تکواندو شهرستان طارم برگزیده شده است . ضمن تبریک به ایشان و جامعه تکواندو استان آرزوی موفقیت برایشان داریم .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی مازندران در اولین جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان فریدونکنار در سال ۱۴۰۳ با محوریت جام شهید عجمیان، گفت: اولین دوره مسابقات بسیج محلات استان از بهمن ماه سال قبل آغاز و مرحله نهایی ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می‌گردد.

او افزود: مسابقات در سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستانی برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

پهلوان گفت: این دور از مسابقات بانام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

افتتاحیه مسابقات با حضور مقامات استانی و شهرستان و ورزشکاران و دست اندرکاران در سالن ورزشی شهدا انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد