Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:49:07 GMT

سیمئونه: پیروزی برابر بیلبائو فوق‌العاده بود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۶۱۳۱

سیمئونه: پیروزی برابر بیلبائو فوق‌العاده بود

سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد جبران نتیجه در لحظات پایانی مقابل اتلتیک بیلبائو اتفاق فوق‌العاده بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته‌ دوازدهم لالیگا توانست سه بر دو اتلتیک بیلبائو را شکست دهد. این اتفاق در حالی رخ داد که قرمز و سفیدپوشان تا دقیقه ۷۹ دو بر یک از مهمان‌شان عقب بودند و با گل‌های دیگو گودین و رودری توانستند بازگشت به یاد ماندنی را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. خوشحالم. فوتبال فراتر از روش‌ها و نحوه بازی چنین لحظات تاثیرگذاری دارد. چنین پیروزی‌هایی فوق‌العاده‌ هستند. ما در حالی که به نظر می‌رسید شکست خورده‌ایم توانستیم در لحظات پایانی پیروز شویم. این پیروزی نشان از کار گروهی تیم است. ما با قلب‌مان بازی کردیم. هواداران حاضر در واندا متروپولیتانو در جایی که باید ظاهر شوند، ظاهر می‌شوند.

دیگو کاستا دوباره در این بازی به ترکیب اصلی بازگشت. با این حال در شروع نیمه دوم تعویض شد. سرمربی اتلتیکو مادرید در این باره گفت‌: با او صحبت کردیم. نمی خواستیم ریسک کنیم. او کمی اذیت شده بود و به همین خاطر به دنبال بازیکن دیگری برای جانشینی‌اش بودیم.

سرمربی آرژانتینی در ادامه‌ به دیدار دیشب اشاره کرد و گفت‌: حریف ما را به خوبی تحت فشار قرار داد و اجازه نداد موقعیت‌سازی کنیم. دروازه‌مان را باز کرد و سپس توانستیم بازی را مساوی کنیم. گل‌های دیگری به ثمر رسید و پس از آن گودین آسیب دید. برخی از لحظات غیرقابل توصیف هستند. از گودین خواستم که در محوطه جریمه بماند و مانند یک مهاجم عمل کند که در نهایت او توانست گل پیروزی را برای‌مان به ثمر برساند. گلزنی در این شرایط سخت است. پیروزی در لحظات پایانی هیجان‌انگیز است. VAR نیز در این اتفاق نقش داشت و این بار پیروزی را به ما داد.

سیمئونه در پایان اظهار کرد:  بازی‌های مهم‌تری را نسبت به دیدار دیشب تجربه کردم. با این حال در این شب قدرت تیم و جو ورزشگاه فوق‌العاده‌ بود. امروزه تیم‌ها بیش‌تر در خارج از خانه پیروز می‌شوند. چرا این چنین شده است؟ شاید به خاطر این است که بهتر دفاع می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتلتيكومادريد ديگو سيمئونه لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم