Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@20:37:29 GMT

رکورد شکنی جدید شیائومی در بازار موبایل

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۶۱۹۱

رکورد شکنی جدید شیائومی در بازار موبایل

مسئولان شیائومی با انتشار آمار فروش این شرکت خبر از رکوردشکنی جدیدی دادند.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت شیائومی که در سال ۲۰۱۰ پایه گذاری شده، شرکتی بر پایه ارائه خدمات الکترونیکی است. این روزها کم‌تر کسی است که نام شرکت شیائومی را نشنیده باشد. این شرکت در شهر پکن قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه‌ طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برند چینی توانست در مدت زمان کوتاهی نام خود را در حوزه تلفن‌های هوشمند، تبلت و یا حتی تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و طیف وسیعی از محصولات هوشمند در بازار مطرح کند. به دلیل این که محصولات شرکت شیائومی دارای کیفیت بالایی هستند، به این شرکت لقب اپل شرق را داده‌اند. گوشی‌های هوشمند شیائومی چند سالی است که وارد بازار شده‌اند و کیفیت خیلی خوبی دارند، قیمت این نوع گوشی‌ها هم با توجه به مشخصات‌ و امکانات‌شان بسیار مناسب است.

موسس و مدیرعامل شیائومی، لی جون، در طی هشت سال اخیر این شرکت را به خوبی هدایت کرده است. به نظر می‌رسد شرکت شیائومی ایده‌های جدیدتری را برای سال ۲۰۱۸ دنبال می‌کند و به دنبال گسترش بازارهای فروش خود است. شیائومی از طریق شبکه‌های اجتماعی با طرفداران خود در تعامل است و از نظرات آن‌ها در خصوص تغییرات بهبود دهنده شرکت استفاده می‌کند.

شرکت شیائومی قصد دارد که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و با توجه به گزارش‌های اخیر، این شرکت سعی دارد با عرضه ذخیره‌ دوماهه محصولات خود به رکورد جدیدی در فروش دست یابد. Lei Jun ،موسس شرکت شیائومی و هم‌چنین نایب رئیس فدراسیون صنعت و تجارت چین در سخنرانی خود اعلام کرد که گوشی‌های انبار شده شیائومی در تاریخ ۲۶ اکتبر بارگیری شده و به زودی در بازار جهانی عرضه خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازار موبایل شیائومی گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

کتری هوشمند Mijia Health Pot N1 دارای یک نمایشگر دیجیتال LED است و برای علاقه‌مندان به چای و دمنوش‌های گیاهی بسیار مناسب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، Mijia که زیربرند شیائومی است، یک کتری هوشمند به نام Mijia Health Pot N1 را معرفی کرده است که همه‌کاره و مقرون‌به‌صرفه است و از کیفیت مناسبی برخوردار است، این محصول دارای بدنه شیشه‌ای شفافی است که شامل یک سیلندر دمنده فولادی ضدزنگ ۳۰۴ در قسمت وسط آن است که نیاز به فیلتر جداگانه هنگام تهیه دمنوش‌ها را از بین می‌برد.

ظرفیت کتری هوشمند یادشده ۱.۵ لیتر است و از یک نمایشگر دیجیتال LED بهره می‌برد؛ همچنین، به لطف ویژگی کنترل دما هوشمند این اطمینان را ارائه می‌دهد که نوشیدنی‌ها در دمای مناسب آماده می‌‏شوند، یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این محصول گرم باقی ماندن برای مدت ۱۲ ساعت است.

قیمت کتری هوشمند Mijia Health Pot N1 تقریباً ۱۴ دلار ارزیابی شده است، این محصول برای افراد علاقه‌مند به چای یا دمنوش‌های گیاهی بسیار مناسب و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

کد خبر 745359

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد