Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور ترکمنستان به عنوان میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طی نامه‌ای که روز گذشته (شنبه) به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد، ترکمنستان را به عنوان میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2020 معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که ایران هم یکی از نامزدهای میزبانی این مسابقات بود. با این حال ایران به عنوان میزبان مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا در سال 2019 انتخاب شد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این اخبار اظهار داشت: AFC در نامه‌ای که به ما فرستاد، نوشت که با توجه به بازدیدهای انجام شده از امکانات ترکمنستان و اینکه این کشور تاکنون میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا نبوده، ترکمنستان میزبانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا، همه آیین‌نامه‌های مربوط به مسابقات جام ملت‌های آسیا، بازی‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا و نیز مسابقات بانوان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد که این موارد باید به تأیید کمیته فوتسال و سپس کمیته اجرایی AFC برسد.

به گزارش تسنیم، این در حالی بود که اوایل آبان، ایران در کسب میزبانی جام جهانی فوتسال در سال 2020 بازماند، مسابقاتی که در لیتوانی برگزار خواهد شد.

میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال به لیتوانی رسید/ تلاش بی‌فایده ایران!

 

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های فوتسال آسیا فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های فوتسال آسیا فوتسال ایران فوتسال جام ملت های فوتسال آسیا فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد