Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نوایی اظهار داشت: امیرحسین عارفی‌نیا، روز گذشته و وزن منهای ۶۰  کیلوگرم با شکست حریفان خود صاحب گردن آویز طلای این مسابقات شد.

وی افزود: این ورزشکار به همراه ۱۷  رزمی کار از کشورمان از ۱۹ تا ۲۰ آبان در این مسابقات حضور دارند.

نوایی اضافه کرد: در اولین روز این رقابت‌ها تیم ایران صاحب  ۸ مدال طلا و یک نقره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه، امیرحسین عارفی‌نیا تاکنون در مسابقات مختلف ۱۰ مدال استانی پنج مدال شمال‌غرب و دو مدال کشوری مقام اول را به گردن آویخته است.

نوایی اضافه کرد: تیم کیک بوکسینگ MMA ایران با سرمربیگری استاد رشتبری از آذربایجان‌شرقی به این مسابقات اعزام شده‌اند.

کد خبر 4454791

منبع: مهر

کلیدواژه: رقابتهای کیک بوکسینگ مراغه کیک بوکسینگ اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهادت امام رضا ع شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران