Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: بچه‌ها در مسابقات جهانی ترکمنستان عملکرد خوبی داشتند و از عملکرد همه آنها رضایت دارم. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

محمدحسین‌ برخواه در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به ترکمنستان، درباره کسب مقام سوم تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی 2018 اظهار داشت: خداراشکر می‌کنیم که مسابقات با موفقیت بچه‌های ما به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و من از آنها برای تلاشی که در تمرینات و مسابقات برای سربلندی کشور مقدس‌مان داشتند تشکر می‌کنم و از عملکرد همه آنها رضایت دارم.

وی درباره حضور وزنه‌برداران رده سنی جوانان در تیم ملی ادامه داد: حضور  جوانان در این مسابقات بسیار خوب بود اما با توجه به اینکه آنها مسابقات جوانان قهرمانی جهان و آسیا را داشته‌اند، سال سختی را پشت سر گذشته‌اند. از مجموع عملکرد جوانان تیم راضی هستم و فکر می‌کنم همه آنها می‌توانند در سال‌های آینده روی سکوهای جهانی قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درخصوص ملی‌پوشانی که در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال جهانی شدند توضیح داد: خداراشکر علی هاشمی و سهراب مرادی موفق شدند مدال جهانی سال گذشته را تکرار کنند و رضا بیرالوند نیز به جمع مدال بگیران رده بزرگسالان اضافه شد. او سال گذشته قهرمان رده جوانان شده بود و در این مسابقات نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و فکر می‌کنم همه کسانی که مسابقه را دیدند از عملکرد رضا بیرالوند رضایت داشتند. ان‌شالله قهرمانی بچه‌ها در سال‌های آینده هم با تلاش و پشتکارشان ادامه داشته باشد.

برخواه در ادامه به انتقاداتی که بعد از بازی‌های آسیایی به تیم ملی وزنه‌برداری وارد شد خاطرنشان کرد: نتایجی که تیم ملی در بازی‌های آسیایی گرفت در 44 سال گذشته و 11 دوره اخیر این بازی‌ها بهترین عملکرد بوده است. درست است که می‌توانستیم در بازی‌های آسیایی مدال‌های بیشتری کسب کنیم و به نقطه ایده‌‌آل نرسیدیم اما از لحاظ آماری عملکرد تیم در 44 سال اخیر بهترین نتیجه بود.

وزنه‌برداری قهرمانی جهان| اختلاف فاحش قیمت دلار در کشور «ممنوع‌ها» با حضور دانشمندان ایرانی!



انتهای پیام/

R7878/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.   دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا؛ عیدیان راهی فینال شد نازنین فاطمه عیدیان به مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.   مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد مسابقات آبهای‌آرام قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.   انتخابی جام جهانی ووشو؛ کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۱۰ مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان آوردند.   پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس؛ خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری باشگاه استقلال گفت: انشاالله با درایت مالک جدید، باشگاه استقلال به سمت قهرمانی سوم در آسیا پیش خواهد رفت.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود ایران، تاجیکستان و تایلندبه جام جهانی در دور یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ایران تاجیکستان و تایلند به نیمه نهایی و جام جهانی راه یافتند.   تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست مرضیه پرورش‌نیا در پایان مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ بانوان در قطر، رکورد ایران را در این ماده ارتقا داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد موریس موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد.  

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!