Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» درباره برنامه های نهم ربیع الاول؛ سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این برنامه ها از شب شهادت امام عسکری(ع) یعنی پنجشنبه، 24 آبان با سخنرانی حجت الاسلام «مسعود عالی» و مداحی کربلایی «حمید علیمی» آغاز می شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در ادامه این برنامه ها مراسم پرفیض دعای ندبه نیز روز جمعه، 25 آبان با حضور حجت الاسلام «سیدمحمدمهدی میرباقری» و نیز زیارت شریف آل یس پس از نماز مغرب و عشاء و در شب نهم ربیع الاول با حضور با حضور منتظران حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف زمزمه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ویژه برنامه های مسجد مقدس جمکران برای شب نهم ربیع الاول اعلام کرد: برای این شب دو ویژه برنامه پیش بینی شده است، نخست همایش «منجی موعود(ع)» که با همکاری حوزه علمیه قم و با حضور طلاب ایرانی و غیرایرانی و شرکت تولیت مسجد مقدس جمکران در شبستان کربلای این مسجد برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی ابراز کرد: همزمان با این برنامه، جشن مردمی در مسجد امام علی(ع) جمکران و با سخنرانی حجت الاسلام «ناصر رفیعی» و مداحی «سید مجید بنی فاطمه» و شعرخوانی شاعران اهل بیت علیهم السلام همچون «سید حمیدرضا برقعی» و «شرافت» نیز برگزار می شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران درباره دیگر تدارکات میعادگاه منتظران ویژه نهم ربیع الاول، بیان کرد: همچون سال گذشته برنامه صبحگاه مشترک با حضور اقشار مختلف حوزوی، بسیجی و نیروهای نظامی در صبح شنبه، 26 آبان و روز نهم ربیع الاول برگزار می شود.

وی تاکید کرد: همچنین، همزمان با عصر روز نهم ربیع الاول هم ویژه برنامه «عصر آفتاب» با حضور پنج هزار نفر از دانشجویان کانون های مهدویت دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» و مداحی «سعید حدادیان» و نیز برنامه های متنوع دیگر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

حسین آبادی با بیان اینکه برنامه های سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) در مسجد مقدس جمکران به این روز محدود نمی شود، گفت: در این راستا سه شنبه بعد از نهم ربیع الاول یعنی 30 آبان ماه نیز اجتماع «راهیان جمکران» ویژه مسئولان کاروان هایی که به جمکران می آیند با هدف بهبود وضعیت کاروان ها و تسهیلاتی که به زائران ارائه می کنند، برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اجتماع با حضور 600 کاروان دار که کاروان آنها در مسجد مقدس جمکران ثبت شده اند، برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی