Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسین‌ برخواه درباره کسب مقام سوم تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: خداراشکر می‌کنیم که مسابقات با موفقیت بچه‌های ما به پایان رسبد. بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و من از آنها برای تلاشی که در تمرینات و مسابقات برای سربلندی کشور مقدس‌مان داشتند تشکر می‌کنم و از عملکرد همه آنها رضایت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور وزنه‌برداران رده سنی جوانان در تیم ملی ادامه داد: حضور جوانان در این مسابقات بسیار خوب بود اما با توجه به اینکه آنها مسابقات جوانان قهرمانی جهان و آسیا را داشته‌اند، سال سختی را پشت سر گذشته‌اند. از مجموع عملکرد جوانان تیم راضی هستم و فکر می‌کنم همه آنها می‌توانند در سال‌های آینده روی سکوهای جهانی قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری راجع به ملی‌پوشانی که در رقابت‌ها موفق به کسب مدال جهانی شدند توضیح داد: علی هاشمی و سهراب مرادی موفق شدند مدال جهانی سال گذشته را تکرار کنند و رضا بیرالوند نیز به جمع مدال بگیران رده بزرگسالان اضافه شد. او سال گذشته قهرمان رده جوانان شده بود و در این مسابقات نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و فکر می‌کنم همه کسانی که مسابقه را دیدند از عملکرد رضا بیرالوند رضایت داشتند. ان‌شالله قهرمانی بچه‌ها درسال‌های آینده با تلاش و پشتکارشان ادامه داشته باشد.

برخواه در ادامه راجع به انتقاداتی که بعد از بازی‌های آسیایی به تیم وزنه‌برداری وارد شد خاطرنشان کرد: نتایجی که تیم ملی در بازی‌های آسیایی گرفت در ۴۴ سال گذشته و ۱۱ دوره اخیر این بازی‌ها بهترین عملکرد بوده است. درست است که می‌توانستیم در بازی‌های آسیایی مدال‌های بیشتری کسب کنیم و به نقطه ایده‌‌آل نرسیدیم اما از لحاظ آماری عملکرد تیم در ۴۴ سال اخیر بهترین نتیجه بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ترکمنستان تیم ملی جهان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید