Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:22:00 GMT

انتقاد مورینیو از دور زدن فرپلی مالی توسط سیتی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۶۸۳۷

انتقاد مورینیو از دور زدن فرپلی مالی توسط سیتی

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از منچسترسیتی و فرار آنها از فرپلی مالی یوفا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی با دور زدن کمیته فرپلی مالی در این چند سال توانسته هزینه های بسیاری انجام دهد و بازیکنان بسیاری را به خدمت بگیرد. در فهرست آنها بازیکنانی متنوع و با کیفیت حضور دارند و دست گواردیولا برای چینش تیمش بسیار باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مورینیو به انتقاد از این شرایط پرداخت و به خصوص به خط دفاع سیتی اشاره کرد که با حضور بازیکنانی مثل کایل واکر (50 میلیون پوند)، آیمریک لاپورته (57 میلیون پوند)، دانیلو (25.5 میلیون پوند) و بنجامین مندی (49.3 میلیون پوند) تقویت شده است.

 

 

 

 

مورینیو گفت:" اگر به یک مدافع نیاز داشته باشم و چهار مدافع بخرم، خیلی راحت تر است. اگر به یک مدافع نیاز داشته باشم و مثلا علتش این باشد که از سطح لوک شاو راضی نیستم، اینکه چهار مدافع به جایش بخرم خیلی راحت تر است. برخی باشگاه‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند. ما سه سال است که دفاع چپ نخریده ایم و امیدواریم که لوک شاو به مدافعی که مد نظر ما است تبدیل شود.

 

ولی در این مدت، ما از متئو دارمیان استفاده کردیم، با اشلی یانگ بازی کردیم ، با مارکوس روخو بازی کردیم. چهار مدافع نخریدیم. تفاوتی وجود دارد. برای خرید چهار مدافع شما به بازیکن یاب‌های خوب و پول نیاز دارید ولی ساخت بازیکن زمان می‌برد. در فصل اول حضورم، شرایط طوری بود که بازیکنانی مثل وین روی و مایکل کریک در اختیارم بودند که بازیکنان فوق العاده ای هستند. در گذشته آنها مهم ترین بازیکنان بودند ولی به پایان رسیدند. کار کردن با بازیکنانی مثل لوک و آنتونی مارسیال دشوار بود زیرا برای مثال این ها بازیکنان با استعدادی هستند و باید روندی را طی کنند. انتقال حرفه ای گری، ثبات، کیفیت و ... کار دشواری است و ساخت آن هم خیلی سخت است.

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم رتکلیف با قدرت وارد منچستریونایتد شده و قصد دارد باشگاه را بعد از بیش از یک دهه دوباره مدعی قهرمانی لیگ برتر کند.

در هفته‌های اخیر مالک فعلی، چهره‌های جدیدی را در سطح مدیریت ورزشی (از جمله عمر برادا) معرفی کرده که به او کمک می‌کنند تا یک انقلاب کامل در تیم ایجاد کند و همانطور که تلگراف توضیح می‌دهد، کل تیم به غیر از سه نفر قابل انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

قوانین فرپلی مالی پیش از این یونایتد را مجبور به فروش یا انتقال قرضی برخی از بازیکنان خود کرده و عدم ورود به لیگ قهرمانان همچنان حکایت از یک مشکل بزرگتر دارد. در هر صورت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد یونایتد مقصد جذابی برای ستاره‌ها نباشد.

 این باشگاه آنقدر در سیاست فروش خود جدی است که مارکوس رشفورد و برونو فرناندز را که از ستاره‌های باشگاه محسوب می‌شوند را نیز ممکن است در لیست فروش قرار دهد. مخصوصا اولی چون به عنوان یک بازیکن جوان محصول آکادمی، 100 درصد سود به طور کامل به فرپلی مالی تعلق می‌گیرد و آنها می‌دانند که می‌توانند مبلغ خوبی را برای مهاجمی که در این فصل کمتر از حد انتظار عمل کرده دریافت کنند. گفته می‌شود رشفورد مورد توجه پی اس جی قرار دارد.

تلگراف نوشته است که در یونایتد فقط کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند غیر قابل فروش هستند.

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد