Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیم سیمایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور 10 تیم از استان های کرمانشاه ، مازندران ، همدان ، البرز ، گیلان ، گلستان ، تهران ، لرستان ، خراسان شمالی و توابع تهران در سرسرای امام حسن مجتبی (ع) قصرشیرین برگزار می شود.
وی اظهار داشت: کشتی گیران شرکت کننده در این رقابت ها در 2 گروه پنج تیمی و در 10 وزن 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم باهم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره ورزش و جوانان قصرشیرین گفت: برگزیدگان این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه حضور در مسابقه های انتخابی تیم ملی ، مجوز شرکت در جام بین المللی تختی را نیز به دست می آورند.
سیمایی اظهار داشت: این رقابت ها به منظور ایجاد نشاط و پویایی و روحیه امید در مرزنشینان غرب کرمانشاه با توجه به سالگرد وقوع زلزله ویرانگر 21 آبان سال 96 ، در شهرستان قصرشیرین برگزار می شود.
وی ادامه داد: قصرشیرین با داشتن آب و هوای مناسب و مکان های اقامتی پتانسیل بسیار خوبی برای برگزاری رقابت های ورزشی ملی و بین المللی و اردوهای ورزشی دارد.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 208 ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور زمین کشتی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۹ نشان رنگارنگ و کسب ۲۰۰ امتیاز بالاتر از قرقیزستان میزبان و ژاپن بر بام آسیا ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین