Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@03:50:44 GMT

رونمایی مزدا از مدل CX- 5 2019 + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۶۹۳۶

مزدا سرانجام از CX-5 های مدل 2019 خود در نمایشگاه خودرویی سیاتل رونمایی کرد.

به گزارش کاراسکوپ، زیر درِ کاپوت این خودرو یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر با گشتاور 410 نیوتن‌متر و توانی بیش از 250 اسب‌بخار وجود دارد که با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته خودکار هماهنگ بوده و می‌تواند با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به موضوع عملکرد، تمامی مدل‌های جدید مزدا CX-5 به یک سیستم جدید به نام "جی- ویکتورینگ کنترل پلاس" مجهز هستند که واکنش‌پذیری‌ فرمان را به واسطه تغییری کوچک در خروجی موتور و تغییر بار وزن روی چرخ‌‌های جلو دقیق و استوار می‌کند.

سامانه کنترل جی- ویکتورینگ اصلی که قبلا در خودروهای قدیمی مزدا شاهد آن بودیم عملکرد خوبی از خود نشان دادند، اما سیستم جدیدتر فرمان‌پذیری در حرکات مستقیم را بهبود می‌بخشد. این سیستم تماما الکترونیکی ارائه شده و به گفته مزدا این سامانه با ثبات رانندگی به باورپذیری  و اعتماد به نفس بیشتر راننده نیز کمک می‌کند.

راحتی تمامی CX-5 های جدید مزدا، امضای جدید این کمپانی هستند که با الهام از مدرن‌ترین مدل‌های CX-9  طراحی شده‌اند. به همین دلیل درون خودرو شاهد استفاده از چرم قهوه‌ای "ناپا"، بخش‌های چوبی و برجستگی‌های کروم ساتنی هستیم.

گرمکن و سیستم تهویه در صندلی‌های ردیف اول، سیستم گرمایشی صندلی‌های ردیف دوم، گرمکن فرمان و دوخت‌های درشت منحصربه‌فرد از دیگر ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌آیند. اگر این گزینه‌ها کافی به نظر نمی‌رسند باید گفت یک CX-5  مدل 2019 به نمایشگر "هد- آپ"، نورپردازی محیطی LED ، 10 بلندگوی سیستم پخش، نمایشگرهای دید 360 درجه با حسگر پارک عقب نیز مجهز شده است.

در مدل استاندارد نمایشگر به سیستم اطلاعات و سرگرمی ارتقاء یافته و سازگار با اتو اندروید یا کارپلی گوگل مجهز است و احتمالا در پائیز سال جاری به فروش می‌رسد.

0 نمایش محتوای بیشتر در این بخش: « دماغ وقتی دروغ می‌گوییم کوچک می‌شود نه بزرگ/ داستان پینوکیو دروغ است! نوشتن دیدگاه

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی

آدرس سایت

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

ارسال لغو JComments بازگشت به بالا پیوندهاRSSسفارش آگهیتماس با ماورود تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانه آخرین نیوز می باشد.
آمار

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد