Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین همایش سراسری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) فردا ۲۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوزدهمین همایش سراسری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) فردا ۲۱ آبان ۱۳۹۷ با موضوع «شبکه‌های دانش» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال اصل آثار و مقالات به دبیرخانه این همایش ۳۰ مهر و تاریخ نتایج پذیرش مقالات ۱۵ آبان ۹۷ بوده است.

از مهمترین محورهای این همایش می‌توان به شبکه‌های اجتماعی علمی و پژوهش، شبکه‌های مشارکتی دانش، مدیریت دانش از طریق شبکه‌های دانش، تحلیل شبکه‌های اجتماعی، ارتباطات علمی (علمی و بین المللی)، مشارکت علمی و توسعه شبکه‌های علم و قدرت، مصورسازی و ترسیم نقشه علم در شبکه‌های دانش، انتقال و به اشتراک گذاری دانش از طریق شبکه‌های دانش، توسعه شبکه‌های دانش از طریق شبکه‌های اجتماعی، جهانی شدن، سرمایه‌های اجتماعی و ارزش آفرینی در شبکه‌های دانش، تصاد دانش بنیان در شبکه‌های دانش، تقویت بافت میان رشته‌ای، چند رشته‌ای و بین رشته‌ای از طریق شبکه‌های دانش، مشارکت علمی بین المللی از طریق تحرک علمی و گراف‌های دانش در وب معنایی اشاره کرد.

این همایش از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تا ساعت 17 در سالن دکتر تورانی واقع در ساختمان خوارزمی دانشگاه الزهرا(س) با سخنرانی اساتید برتر دانشگاه‌های کشور و در دو پنل برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا انجمن علمی دانشجویی همایش دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست    با حضور دکتر نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد .

در این مراسم دکتر سعید یوسف پور دبیرعلمی همایش با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ارسال شده،  گفت : مطابق نظر داوران مجتبی اسماعیل زاد از آذربایجان غربی، امیرحسین یوسفی کیساری از گیلان و علی حسن زاده از استان فارس تندیس بخش عکس این جشنواره را دریافت کردند. 

جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت اموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال بختیاری  در تاریخ 28 و 29 فروردین برگزار شد .

 

 

دیگر خبرها

  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود