Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی، امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات را با حفظ سمت به‌عنوان رییس هیات بررسی و تصویب طرح‌های ملی اشتغال روستایی منصوب کرد. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ اقتصادی فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل نظرات

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ در حکمی که از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شده، آمده است:

نظر به اهمیت استفاده بهینه از منابع تخصیص‌یافته برای اشتغال روستایی و عشایری همچنین ضرورت بهره‌گیری از این فرصت برای توسعه و تثبیت مشاغل مرتبط با بخش فاوا جناب‌عالی را با حفظ سمت به‌عنوان رییس هیات بررسی و تصویب طرح‌های ملی اشتغال روستایی منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با اتکا به قادر متعال ضمن تلاش حداکثری در رعایت ضوابط ، پرهیز از تبعیض و حمایت از پروژه‌های اولویت‌دار ، خدمت گذاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»

امیر ناظمی دارای دکتری مدیریت فناوری از دانشگاه علامه طباطبایی است و مدیریت گروه آینده اندیشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را برعهده داشته و علاوه بر آن مجری پروژه نقشه راه خدمات بانکداری جامع، مدیر روش شناسی پروژه نقشه راه صنایع الکترونیک مخابرات ایران و مدیر روش شناسی طرح نقشه راهبردی توسعه امنیت فضای تبادل اطلاعات کشور را در رزومه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

R1012190/P1012122/S7,86/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی گفت: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی