Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:16:40 GMT

کشت‌پور از نامزدی شهرداری تهران انصراف داد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۷۲۶۵

کشت‌پور از نامزدی شهرداری تهران انصراف داد

رسول کشت‌پور یکی از پنج گزینه تصدی شهرداری تهران امروز با ارسال نامه‌ای انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، رسول کشت‌پور یکی از پنج گزینه تصدی شهرداری تهران با ارسال نامه ای به محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران از تصدی پست شهرداری تهران انصراف داد.

 

این در حالی است که در جلسه امروز شورا قرار است پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری تهران به ارایه برنامه های خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، رسول کشت‌پور در بخشی از نامه خود به محسن هاشمی اعلام کرده است همانطور که مستحضر هستید اینجانب قبل از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان به دیوان عدالت اداری مراجعه کرده ام و به دلیل تکمیل سنوات خدمت و جانبازی دستور موقت بازگشت به کار اخذ و با حکم کارگزینی کارمند رسمی شهرداری تهران هستم اما از آنجایی که حکم قطعی دیوان هنوز صادر نشده و اینجانب راضی نیستم این وضعیت باعث اختلال در تصمیم شورای محترم شهر تهران شود ضمن تشکر از بذل توجه آن عزیزان گرامی و در راستای تثبیت تصمیمات شورای پنجم و انسجام کار آن در عرصه مدیریت شهری به نفع منتخب شورا انصراف داده و در انجام وظایف بر تلاش خود خواهم افزود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا شبستان یزد تحریم 13 آبان شیراز بیرجند سید محمد بطحایی بطحایی محمد جواد ظریف ایران شورای شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی