Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-برخی اخبار غیررسمی و شنیده‌ها حاکی از تلاش برخی نهادهای عموماً غیردولتی و افراد وابسته به برخی نهادهای دولتی برای معرفی اشخاصی کم‌تجربه به وزیر نفت هستند که اغلب این افراد پیشنهادی و سفارشی چهره‌هایی ناآشنا برای وزیر نیستند.

 طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاههای اجرایی، از صبح روز بیست و ششم ماه جاری، تعدادی از معاونان وزیر نفت از جمله مدیران عامل 3 شرکت از مجموع 4 شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت باید تا 7 روز آینده با صندلی خود خداحافظی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب مدیران عامل جدید برای شرکت‌های ملی نفت، ملی صنایع پتروشیمی و ملی گاز در شرایط فعلی که استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا در تلاش برای محدودسازی فعالیت‌های اقتصادی ایران به‌ویژه در زمینه انرژی است، می‌تواند در مسیر اجرای برنامه‌های بالادستی توسعه‌ای و همچنین برنامه‌ریزی برای مقاوم‌سازی فعالیت‌ها در برابر تحریم‌ها بسیار حائز اهمیت باشد.

برخی اخبار غیررسمی و شنیده‌ها حاکی از تلاش برخی نهادهای عموماً غیردولتی و افراد وابسته به برخی نهادهای دولتی برای معرفی اشخاصی کم‌تجربه به وزیر نفت هستند که اغلب این افراد پیشنهادی، چهره‌هایی ناآشنا برای وزیر نیستند.

باید دید زنگنه که پیش از این اثبات کرده فردی قاطع در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی است؛ آیا برای انتخاب مدیران عامل 3 شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت، پیشنهادپذیر خواهد بود و افرادی انتخاب خواهند شد که وابستگی فکری و یا زیر دین بودن انتخابی به نهاد یا افراد خاصی خواهند داشت و یا شاهد شایسته‌سالاری در این تغییر سرنوشت‌ساز مدیریتی خواهیم بود؟

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر که پیش از ظهر امروز با حضور مجرمان برگزار شد، گفت:‌ به دنبال اعلام خبر زورگیری از شهروندی در محدوده بزرگراه شهید صدر بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و پس از آن هم ویدیویی که از سوی یکی از شهروندان ضبط شده بود در اختیار پلیس قرار گرفت که این ویدیو نیز کمک زیادی در شناسایی این افراد به پلیس کرد. در نهایت سارقان زورگیر ظرف مدت ۲۴ ساعت از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویدیوی این زورگیری در فضای مجازی منتشر شده بود، سارقان نیز احساس خطر کرده و از این رو از مخفیگاه خود متواری شده و به یکی از استان‌های شمالی رفته بودند. در همین راستا نیز ماموران پلیس آگاهی نسبت به شناسایی مخفیگاه این افراد اقدام کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی این افراد را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

محمدیان با بیان اینکه این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند، گفت: متهمان دستگیر شده در جریان بازجویی‌ها به جرم خود و چندین مورد سرقت و زورگیری دیگر اعتراف کردند. آنها چند بچه محل بودند که با همکاری هم تصمیم به سرقت گرفته بودند. همچنین مالخر اموال مسروقه این افراد نیز مورد شناسایی قرار گرفت.  

رئیس پلیس پایتخت در ادامه به مجازات مرتکبان چنین جرائمی اشاره کرد و گفت: این نوع از سرقت ها که با تهدید سلاح همراه است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد و دستگاه قضائی با توجه به نوع سرقت، اشد مجزات را برای متهمان در نظر خواهد گرفت. امیدواریم مجازات این افراد درس عبرتی برای سایر مجرمان باشد و بدانند که دیر یا زود در دستان عدالت گرفتار خواهند شد واصطلاحا دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. خوشبختانه در این خصوص همکاری خوبی با دستگاه قضایی وجود دارد.

وی همچنین به مردم توصیه کرد که حتما در حین رانندگی با تیزهوشی و هوش اجتماعی فرصت را از سارقان بگیرند و از مواردی مانند قفل خودرو استفاده کنند. همچنین به هشدارهای پلیسی توجه کنند.

محمدیان همچنین درپاسخ به پرسشی درباره اینکه چه کسی در محل تیراندازی کرده بود، گفت: تیراندازی توسط مامور پلیس تهران که در ماموریت نبود اما در نزدیکی محل سرقت حضور داشت، انجام شد. این مامور برای دستگیری این افراد وارد عمل شد و تیری هم شلیک کرده بود.  

دیگر خبرها

  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نفوذ هکرها به نهادهای مهم اسرائیل | هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه دیمونا
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی