Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:51:43 GMT

رونمایی از نرم افزار قرآنی تحدیر قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۷۴۶۹

رونمایی از نرم افزار قرآنی تحدیر قرآن کریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری صبح یکشنبه در جمع فعالان قرآنی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان، از رونمایی نرم‌افزار تحدیر قرآن کریم با تلاوت استاد یوسف قاسمی خبر داد و گفت: نرم‌افزار قرآنی تحدیر قرآن کریم با تلاوت استاد یوسف قاسمی در آینده نزدیک با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در استان  رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: این نرم‌افزار اولین نرم‌افزار تحدیر قرآن کریم در استان زنجان است که با به‌ روزترین متدهای ضبط با تلاوت استاد یوسف قاسمی ضبط‌ شده و مورداستفاده عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به ظرفیت‌های بی‌نظیر قرآنی در استان و جایگاه ویژه استان در کشور اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار در شمارگان بالا تهیه و در دسترس علاقه‌مندان در سراسر کشور قرار می گیرد. 

صفی یاری تأکید کرد: از دیگر نرم‌افزارهای منتشر شده با تلاوت استاد قاسمی نرم‌افزار ترتیل قرآن کریم، نرم‌افزار همگام با قرآن و نرم‌افزار اکسیر است. 

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در استان زنجان به خوبی انجام می‌شود، گفت: امسال هم برنامه  های قرآنی باقوت بیشتری انجام می‌شود. 

کد خبر 4454850

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی قرآن اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهادت امام رضا ع شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات بین‌المللی قرآن «خیرالتلاوت» رادیو صوت‌الهدی لبنان که در چهار مرحله و به صورت مجازی برگزار شد محسن قاسمی قاری کشورمان بعد از نماینده مصر، رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد.

محسن قاسمی درباره این مسابقات گفت: فراخوان مسابقات قبل از ماه مبارک رمضان منتشر شد و از قاریان متقاضی درخواست شده بود تا تلاوتی سه دقیقه‌ای از خود ارسال کنند. در مرحله اول قاریانی از کشور‌های مختلف تلاوت ارسال کرده بودند که از بین آنها ۲۰ قاری برای مرحله دوم انتخاب شدند.

وی افزود: در ادامه از ۲۰ نفر مرحله دوم مجدد فایل صوتی تلاوت درخواست شد و پس از داوری، از این جمع ۱۰ نفر به مرحله سوم راه یافتند. در این مرحله نیز هر کدام از قاریان یک فایل صوتی از آیات مشخص شده را ارسال کردند تا در نهایت پنج نفر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند. در مرحله نهایی هر قاری فایل صوتی تلاوت خود را ارسال کرد که از میان آنها رتبه‌بندی نهایی اعلام شد.

این قاری کشورمان اظهار کرد: این تلاوت‌ها پس از تدوین نهایی در ماه مبارک رمضان از رادیو صوت‌الهدی لبنان پخش شد و با حضور یک گروه داوری، ارزیابی و در نهایت نیز عبدالرزااق شهاوی، قاری مصر رتبه اول، نماینده ایران نیز رتبه دوم و سعد محی‌الدین از لبنان رتبه سوم را دریافت کردند.

قاسمی اضافه کرد: بیشتر برای حفظ آمادگی در این مسابقات شرکت کردم و صرفاً هدفم کسب رتبه نبود، ضمن اینکه در این مسابقات قاریان شناخته شده‌ای از ایران، افغانستان و ... حضور داشتند که موفق به دریافت رتبه نشدند.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • قرآن همه چیز ماست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد